פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וסירוב להחליף מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 30/11/10 הלכתי לקניון גבעתיים לחנות בשם באג בכדי להחליף עכבר ללפטופ שאחרי שנה וחצי לא עובד Microsoft Wireless Notebook Optical Mouse 3000
שקניתי אותו נאמר לי שיש 3 שנים אחריות אז מיכוון שהוא לא עובד הלכתי לבאג בבאג אמר לי נציג המכירות שבלי קופסה וחשבונית הוא לא יכול לתקן לי אותו ניסינו לאתר את החשבונית בקופה אך ללא הצלחה מכיוון ששילמתי בתווי חג . ויתרתי והוא מכר לי עכבר חדש מדגם Microsoft Wireless Mobile 3500
או 3000 בעלות של מאה וקצת בתאריך 30/11/10 יום לפני או יום אחרי
נסעתי הביתה חיברתי את העכבר והוא עובד לסירוגין ואז קופא שבתי לחנות אתמול 05/12/10 והדבר הראשון שהוא עושה מחבר את העכבר ללפטופ בחנות כאילו לבדוק עם אני משקר העכבר עבד אז אמרתי לו שזה לא משנה שזה עובד בחנות הסיבה שאני שם כי זה לא טוב לצרכים שלי כי זה לא עובד בלפטופ שלי ובחומרה שלי הוא לא יכול לצפות שאני יחליף מחשב בגלל עכבר שלא טוב למחשב שלי .
אז הוא אמר לי שאין לו מה לעשות ושהספק לא יחקח את זה בחזרה אמרתי לא תחייב אותי בדמי אריזה או בדמי ביטול כי עברו רק יומיים ושיחליף לי לדגם הישין שלי כי אני יודע שהוא עבד יופי ואני אשלם יותר , הוא סירב והמשיך בטענה שהוא בדק את העכבר והבעיה במחשב שלי ,אני מעוניין לבטל את העסקה או שיקחו את העכבר הזה וימכרו לי עכבר שכן יתאים למחשב שלי
וייפצו אותי על הזמן והשרות הלקוי שקיבלי ועל זה שהייתי צריך לקנות עכבר חדש למרות שהייתה אחריות על הישן
כול חברה שטיפה הייתה מחבדת את עצמה בחיים לא הייתה מתנהגת ככה והיתה מחליפה ללקוח את המוצר אני בחיים לא יקנה יותר בבאג מקום גרוע
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי או החלפה פיצויי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה