פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מסך תוך הטעיית לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כחודשיים, אימי נסעה לחו"ל ורכשה מסך 24 אינץ' של Hisense. לשאלתה האם המסך יכול לשמש כמסך מחשב- היא נענתה בחיוב.

לאחר חזרתה לארץ, היא הביאה לי במתנה את המסך, ומשום שהייתי בתהליך מעבר דירה, פתחתי אותו רק השבוע.
לאחר שחיברתי אותו למחשב בכבל HDMI ושיחקתי עם הרזולוציות, לא הצלחתי להגיע לרמת נראות מנימלית המתאימה למסך מחשב. בשל כך התקשרתי לתמיכה של באג בכדי שתציע לי פתרון הולם. מהתמיכה נמסר לי שאין הם מספקים את התמיכה ושעליי לדבר עם מי שעושה זאת (אקזיט). וכך עשיתי. בשיחתי עם אקזיט קיבלתי מענה מגוחך: נאמר לי שעליי לחבר DVD בכדי לבדוק את המסך ואם זה נראה טוב אזי המכשיר עובד.(כמובן שיעבוד טוב הרי שזה מסך טלויזיה). לבקשתי לקבל טכנאי שיענה תשובה מפורטת יותר נענתי כי הוא איננו יכול. גם לאחר שהשארתי מס' טלפון ולאחר שניסיתי שוב ושוב להשיג טכנאי- לא צלחו ידיי.

בפנייתי לבאג, קיבלתי תשובה כל כך מגוחכת, מתעלמת ומתנערת מאחריות- עד כדי זעם. נמסרה לי תשובה פורמלית שמכיוון שהמסך נפתח, אינני יכול להחזירו
וכי עפ"י היצרן המסך מתאים גם למחשב.לבקשתי לדבר עם טכנאי נענתי בכך שרק אקזיט יכולים לתמוך בפנייה כזו

המכעיס בכל הסיפור הזה הוא:

1. גם אם אקזיט הם אלו שמספקים את השרות- באג מכרו לי את המסך ונראה לי שהם צריכים לפחות להתאמץ ולעזור לי בכך.

2. לחילופין. אינני מאמין שהמסך מקולקל. הוא אולי מתאים למחשב אך איננו מספק איכות מינימלית. רואים פשוט גרוע. המסך הינו מסך טלוויזיה המתאים לצפייה בסרטים דרך המחשב אך לא לעבודה שוטפת ובטח שלא לקריאת מסמכים. נקודה. גם בהוראות בעברית, מתייחסים אל המסך כטלוויזיה לכל דבר.

3. לסיכום, להציג לאימי מצג שהמסך מתאים לעבודה מול מחשב הינו מסולף, שיקרי ומקומם, שגרם להוצאה כספית מיותרת. בשיחתי עם שרות הלוקחות אפילו אמרתי שאינני מבקש החזר כספי, אלא, להחליף את המוצר במשהו אחר השווה במחיר המסך. כמובן שלא הסכימו. ולמה שיסכימו- פראיירים לא מתים אלא רק מתחלפים.

לא חשבתי שכך יהיו פני הדברים. באג עושים רושם של רשת חנויות רצינית והייתי מצפה לקבל תשובות קצת יותר אינטלגנטיות ולהתנהגות ישרה עם הצרכן.

הפעם אני לא מוותר. כמובן שאני מתכוון להפעיל את זכויותי ולנקוט בדרכים חוקיות.

סופ"ש נעים.
כספי סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה