פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר עם תקלה חוזרת בפעם החמישית !! לא מוכנים לתת זיכוי. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חבר שלי קיבל מתנה ליום ההולדת מכשיר iriver דגם 7P עם נפח 16 giga . עלות 750 ש"ח. לא זול.
מכיוון שאין לו מושג בדברים האלה, התנדבתי לעזור לו ולהכניס את השירים שהוא מבקש למכשיר.
המכשיר שבק חיים לאחר העברת שירים מהמחשב אליו. ריסט לא עזר !
במעבדה של באג פירמטו אותו והתקינו את מערכת ההפעלה מחדש.
לטענתם שידרוג המכשיר, "תקע" אותו.
כשקיבלתי אותו שוב, העברתי קבצים דרך האקספלורר. ולא דרך התוכנה היעודית. שוב נתקע.
במעבדה פירמטו, התקינו את מערכת ההפעלה שוב וטענו שיש לי וירוס.
אפילו שיש לי אנטי וירוס מעודכן על המחשב, לא שללתי את חוות דעתם. כאיש מחשבים, אני יודע שיתכנו וירוסים שהאנטי וירוס לא מזהה.
בפעם השלישית, העברתי את הקבצים ממחשב אחר עם אנטי וירוס אחר.
נחשו מה קרה ? נכון, נתקע.
המעבדה עשתה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב ( לפרמט ולהתקין את מערכת ההפעלה מחדש ) והמכשיר חזר אלי.
הפעם ביקשתי מהחנות שתעביר את הקבצים. הבאתי את השירים ( mp3 ) על דיסקים. עובדי באג, העבירו את השירים מהמחשב שלהם למכשיר. נחשו מה ?
בפעם הרביעית המעבדה העבירה את הקבצים ( פתאום אין עליהם וירוס )
ביקשתי משירות לקוחות לקבל זיכוי. מור ענתה לי שאם המכשיר תקין, הם לא מחליפים אותו, ושעלי לגשת לסניף ולקחת אותו.
בבית, חיברתי את המכשיר למחשב והתחלתי לעדכן את התגיות ותמונות בהתאם לשירים. עבד יופי ( במשך חצי יום ). נתקע.
בשירות הלקוחות של באג, טוענים שהם בסדר איתי ועומדים מאחורי המכשיר. הם מוכנים לפרמט אותו במעבדה כל פעם מחדש, במשך תקופת האחריות.
אין אפשרות להשמיש את המכשיר ללא שליחה למעבדה !! ריסט לא עוזר במקרה זה.
שירות לקוחות של באג לא מוכן החליף לי מכשיר. אני מעדיף לקבל זיכוי ולרכוש משהו אמין ועמיד יותר.
יש לי בנייד בחיוג המהיר את הטלפון של החנות 03-7329965 , של המעבדה 08-6222767 ושל שרות לקוחות 04-8560005

אם הייתי יודע שהולכת להיות כזו סאגה, לא הייתי נכנס לזה בכלל. "שרפתי " המון זמן בכל הביקורים בחנות, טלפונים למעבדה ושירות לקוחות.

לדעתי המעבדה לא מקצועית מספיק. ציינו שיש "וירוס" כשלמעשה אין. ( סרקתי את שני המחשבים שלי עם תוכנות אנטיוירוס on-line, וגם לא נמצא עליהם דבר.)
הקבצים המועברים למכשיר הינם קבצי mp3, jpg, bmp בלבד !
מעבר לפירמוט המכשיר והתקנת מערכת ההפעלה שלו מחדש כל פעם, הם לא עלו על הבעיה במכשיר.
אני מאוד מאוכזב משירות הלקוחות של באג. הם מצפים שאני אמסור את המכשיר לפירמוט כל הזמן, עד שתיגמר האחריות. ההצעה היחידה שלהם ללכת לקראתי היתה להזמין אותי לביקור במעבדה. אין לי כוונה להשקיע משאבים (זמן וכסף ) כדי להגיע לבן שמן.
כמו כן, הם ניסו להפיל את האשמה עלי ( שאיני יודע להעביר שירים מהמחשב למכשיר ) ועל הקבצים ( יתכן שהם לא חוקיים וזה פוגע במכשיר ).
התמיכה של באג ניסתה לעזור לי, אבל ללא מכשיר, הם לא יכולים לעזור לי.
המכשיר נקנה בתאריך 21/10/10 ולא היה אפילו יום אחד בשימוש !!

אני רוצה לציין לטובה את המוכרים בחנות של באג בגבעתיים. (אני מוסר את המכשיר לתיקון דרך הסניף שלהם). אפילו שהמכשיר נקנה בעזריאלי, יש להם נכונות אמיתית לעזור. הבעיה שידם קצרה מלסייע.

בשורה התחתונה, אני מעוניין בזיכוי, או במסירת כל הדיסקים המקוריים( ללא המרה ל mp3) לבאג, שהם יעבירו את השירים, יעדכנו לו גירסה ויוסיפו עטיפות לשירים עם התוכנה המצורפת.
בקיצור, או שיתנו זיכוי, או שיעשו את מה שאני התחייבתי לעשות.

מספרי תעודות המשלוח ותאריכים :
16/11/10 311501559
24/11/10 311501623
7/12/10 311501709
16/12/10 311501755
מחר אני אשלח אותו שוב בפעם החמישית!

הנזק הנגרם לי הוא בזבוז זמן. אני לא נעלב מכך ששירות הלקוחות בבאג אומר שאני לא מקצועי, כי הם לא מכירים אותי, ובתור איש מחשבים, אני מודע לרמת הידע בתחום של מרבית הלקוחות בארץ.
לחבר שלי ולהוריו נגרמה עוגמת נפש. עקב חוסר יכולת להשתמש במתנה שנקנתה לפני זמן רב, וגם לא נעים להם ממני, עקב המטלה שנפלה עלי.
הנזק הנגרם בעיקר הוא כספי, אפילו שהמכשיר התקבל במתנה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה