פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שנמסר לתיקון וחזר עם שירטות נושא התלונה:
אלפסי יוגב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך שמחה גולן 54 כתובת:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי יוגב אלפסי רכשתי קסטרימר פרו ב תאריך 12.1.11 המכשיר עשה לי בעיות קליטה והסירטונים נטקעו לי והמאוור עושה רעש שלחתי את המכשיר לתיקון והוא חזר תוך שבוע לבאג סניף גראנד קניון חיפה איך שאני פותח אותו מהקרטון אני רואה שהמכשיר כולו שריטות לטענת המוכר והמנהל בחנות זה היה ככה . לא יתכן שאני אשלח מוצר חדש והוא יחזור אליי פגום ועם שריטות הם פשוט התנערו מאחריות ושלחו אותי לבית עם המכשיר הפגום שלא שלי אשמח עם תצרו איתי קשר לקבלת מכשיר חדש או זיכו כי אני קניתי מכשיר חדש ולא משומש
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה בחדש או זיכוי מלא פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה