|
|
|
|
|
|
מכשיר שנמסר לתיקון וחזר עם שירטות |
נושא התלונה: |
אלפסי יוגב |
שם/כינוי: |
יום חמישי 20 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך שמחה גולן 54 |
כתובת: |
גרנד קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי יוגב אלפסי רכשתי קסטרימר פרו ב תאריך 12.1.11 המכשיר עשה לי בעיות קליטה והסירטונים נטקעו לי והמאוור עושה רעש שלחתי את המכשיר לתיקון והוא חזר תוך שבוע לבאג סניף גראנד קניון חיפה איך שאני פותח אותו מהקרטון אני רואה שהמכשיר כולו שריטות לטענת המוכר והמנהל בחנות זה היה ככה . לא יתכן שאני אשלח מוצר חדש והוא יחזור אליי פגום ועם שריטות הם פשוט התנערו מאחריות ושלחו אותי לבית עם המכשיר הפגום שלא שלי אשמח עם תצרו איתי קשר לקבלת מכשיר חדש או זיכו כי אני קניתי מכשיר חדש ולא משומש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפה בחדש או זיכוי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|