פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר לקיחת אחריות על נזק שנגרם למחשב בעת תיקונו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גולדה מאיר 7 חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת "באג מחשבים" ולפני כשנה בערך רכשתי מחשב נישא (LAPTOP) יוקרתי מאד מתוצרת TOSHIBA.את הרכישה ביצעתי עם אבי שגם הוא רכש לעצמו מחשב נישא מתוצרת TOSHIBA.במעמד זה,רכשנו תיקים,עכברים אופטיים לשני המחשבים וגם מצלמה דיגיטלית של OLYMPUS וגם קיבלנו מתנה מדפסת משולבת בסך של 400 ש"ח.סך כל הקניה הגיע ללמעלה מ 11,000 ש"ח.מאוחר יותר אבי רכש גם מצלמת אינטרנט ומסך LCD גדול יותר כדי שיוכל לראות את התמונה הניבטת מהמחשב כיוון שיש לו בעיית ראיה.מסך זה עלה כ 1,800 ש"ח נוספים.בכל אופן,לפני כחודשיים המחשב שלי היה כבה תוך כדי עבודה.לעיתים,כיבוי המסך היה לזמן קצר ואז היה "חוזר לעצמו" ולעיתים,היה משתק את המחשב והייתי צריך להמתין כמה דקות ואז להפעילו מחדש.חשבתי שיש טעם לבדוק פגם זה לפני שהאחריות שלי פגה בעוד שנה מהיום (סה"כ שנתיים).מכיוון שאני לא נייד ואחרי תאונת דרכים ביקשתי שישלחו לי את המחשב למעבדה.מסרו לי שזה יקח שלושה שבועות להעביר את המחשב מקניון חולון ששם רכשתי את המחשב למעבדה בפ"ת.בצער רב,נאלצתי להסכים כיוון שבמקצועי כמהנדס,העבודה עם המחשב היא יומיומית ובתקופה שאני מנסה להשתקם מהתאונה הקשה שפקדה אותי,למחשב הזה יש חלק חשוב בקשר שלי עם העולם החיצון.כעבור שבועיים וחצי בערך לאחר מסירת המחשב מתקשרים אלי מהמעבדה ואומרים לי את המשפט הבא:"אתה יודע שהאחריות שיש לך לא חלה על מחשבים שניזוקו נזק פיזי והמחשב שלך הגיע לכאן עם שבר/סדק בפאנל".אני התרעמתי ואמרתי להם שמסרתי מחשב כמעט חדש שגם במהלך 10 החודשים שהיה אצלי,לא נעשה בו שימוש כמעט ובטח שלא נסדק ונשבר.אחרי מס' שיחות טלפון שנעשו עם אנשים שונים,חזר אלי המנהל של המעבדה והודיע לי חגיגית כי למרות שהוא לא חייב,הוא הואיל בטובו להחליף את הפאנל השבור ולגבי התקלה שעליה הצבעתי,לא היו ממצאים בבדיקות שערכו למחשב.הודעתי לו ולחנות שהמחשב הזה מבחינתי,לא חוזר אלי כיוון שאם על נזקים פיזיים,מתבטלת האחריות וזה מה שקרה למחשב שלי,אזי אני לא מוכן לקבל אותו בחזרה ולשאת באחריות שהמחשב שניזוק כנראה בחבטה חזקה או נפילה,הרכיבים הפנימיים והמעבדים שלו - יתחילו לזייף בשלב מסויים (כמובן שהרבה יותר מוקדם מהצפוי) ואני דורש מחשב חדש או פיצוי כספי מלא על המחשב (שמחירו עומד על 6,000 ש"ח בערך).

מהחנות נמסר לי שהם מוכנים רק לפצות ב 15% הנחה לרכישה הבאה ולגבי ההצעה/בקשה שלי,אין בכלל על מה לדבר ...
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על המחשב הנרכש או החלפה לאחר,חדש. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה