פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח בצורה מחפירה. נושא התלונה:
בשני מישל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
השדרה השביעית כתובת:
השדרה השביעית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
.רכשתי מכשיר אייפוד 32 G לפני כחודש ימים מחנות באג בבאר שבע.למחרת המכשיר נפל והמסך נסדק,חזרתי לחנות על מנת לתקן את הנזק השארתי את המכשיר למרות המחיר הבלתי סביר בעליל נאלצתי לשלוח אותו לתיקון,, הדרישה היא 550 ש"ח למסך שעלותו היא 60 ש"ח ,אך ניצול מחפיר של החברה לאחריות המכשיר מאלצת את הלקוח לתקנו בבאג,
כנראה בחברה הקיקיונית הסבל לא מסתיים שם,ששאלתי את המוכר כמה זמן לדעתו יקח לתקן את המכשיר ענה לי בין שבוע לשבועיים זמן שאינו סביר בימנו אנו,חולף שבוע אני מתקשר לחנות שואל למצב התיקון מדוע לא מעדכנים אותי? עונה לי המוכר בשם עידן תפנה למעבדה לבחורה בשם סיגל,אני מתקשר אליה והיא בחוצפתה טוענת שהיא התקשרה אך לא קיבלה מענה! טענה שהיא חזרה עליה גם לאחר ששבועיים המכשיר שם,התקשרתי לשרות הלקוחות לנסות לקבל הנחה על התיקון לא ציפיתי ליותר מדי לאחר ההיסטוריה שהייתה לי בדרך,בסיום השיחה עם שרות הלקוחות שאלה אותי האם אני מאשר את התיקון? עניתי שכן ובקשתי שהתיקון יעשה מהר,
חולף שבוע מלא ואין ציוץ מכיוונם,אני מתקשר אחד המוכרנים עונה שהוא יבדוק באיזה סטטוס המכשיר נמצא והוא ישוב אליי, אבל שוב פעם החברה הקיקיונית לא חזרה אליי ונאלצתי להגיע למחרת לחנות על מנת לבדוק מה המצב של המכשיר.מוכרן בשם נתן מתקשר למעבדה או לשרות ומקבל דיווח שמבלי שהייתי משלם את התיקון באותה שיחת טלפון המכשיר לא יתוקן.פשוט מאוד התפוצצתי מתיסכול ומזעם לאחר שבוע שוב פעם תשובה מזלזת שוב פעם חוסר התייחסות.
התקשרתי לשרות לאחר שהטחתי בהם על הזילות הנוראית בלקוח בקשתי שיחזירו לי את המכשיר מבלי לתקן אותו,
לאחר שעה מתקשרת אותה בחורה מהמעבדה וטוענת שהיא התקשרה שוב פעם בגלל שהפקידה מהשרות הטעתה אותי והייתי אמור לשלם בזמן אישור התיקון והיא לטענתה אמרה שהיא התקשרה אליי ולא היה מענה פשוט שקר וכזב.אמרתי לה ששבוע שעבר היא טענה את אותה טענה ושהיא חוצפנית ומשקרת במצח נחושה ללקוח ושוב פעם בקשתי שהיא תחזיר לי את המכשיר מבלי לתקנו.
אני נדהמתי מחדש כל פעם איך חברה כביכול גדולה מזלזלת בלקוחות שלה כנראה שהיא קקיונית ורק הפירסום נותן תחושה שמדובר בחברה רצינית אני איתם סיימתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה