פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כחודש קניתי מערכת סוראונד בבאג שיוטי פרי בנתבג.
כשהגעתי הביתה והרכבתי את המערכת הסתבר כי היא אינה תקינה ויש ממנה רעשים רבים. עד כאן זה בסדר ודברים כאלה קורים לעיתים.
פניתי לחברה לקבלת שירות והסתבר כי מעבדת הספק נמצאת באזור לוד אך באותה נשימה נאמר לי כי כל אחת מחנויות באג תשמח לתת שירות לתקלה זו.
מאחר ואני תושב פרדס חנה פניתי לחנות באג במתחם גן שמואל. צוות החנות קיבל את המערכת (כאמור מערכת חדשה לגמרי שלא נעשה בה כל שימוש) והבטיח שתוך עשרה ימים המערכת תחזור מתיקון ויתרסקו אלי; כעבור שבועיים משלא קיבלתי כל הודעה התקשרתי מיוזמתי ונענתי שזה נמצא עדיין במעבדה ויגיע בתוך כמה ימים; חלף עוד שבוע - שוב התקשרתי ונענתי שוב בשלילה ״ לא ידוע מתי זה יהיה מוכן״. ביקשתי שיתקשרו למעבדה לבדוק ואז החלה החוצפה האמיתית בזו הלשון: אנחנו לא חייבים לך מאומה, תגיד תודה שבכלל קיבלנו את זה לטיפול, אולי זה יגיע בשבוע הבא, אנחנו לא יכולים להתקשר למעבדה בשביל כל לקוח שמנדנד וכו׳.
תשובות דומות קיבלתי ממנהל החנות וכן ממחלקת לקוחות של האג.
במידה ויש צורך להזכיר - אני הלקוח ששילם במיטב כספו וקיבל סחורה פגומה!!!! אף אחד לא צריך לעשות לי טובה - נהפוך הוא.....
לטיפולכם אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה