פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה שקרית והטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
באג דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזה זמן רב אני מחפשת מדפסת לייזר משולבת צבעונית ועורכת השוואות מחירים.
ב 8/8/2011 טסתי עם בתי לחו"ל, נכנסתי לחנות וראיתי מדפסת לייזר משולבת של חברת Hp מדגם M1212nf MFP שאלתי את המוכרן לפחות פעמיים אם המדפסת צבעונית ונעניתי בחיוב!!! ובתי עדה לכך!!!
כשהגעתי הביתה התקנתי את המדפסת בעזרת שרות הלקוחות של Hp ולאחר שהוצאתי דף נסיון שאלתי את איש שרות הלקוחות מדוע הדף אינו צבעוני ונעניתי שהמדפסת שקניתי הינה שחור לבן.
אני חוזרת ואומרת ששאלתי את המוכר האם המדפסת צבעונית והוא ענה לי שכן!!! אם הייתי נענית שהיא מדפיסה רק בשחור ולבן לא הייתי קונה אותה!!!
אני מרגישה מרומה, ולא רק שרימו אותי והטריחו אותי סתם, לא מוכנים לקבל את המדפסת חזרה ולזכות אותי בגלל דף אחד שהדפסתי.
בושה וחרפה!!! חנות שמכבדת את עצמה לא אמורה לנהוג כך!!!
אני לא מתכוונת לעבור על כך בשתיקה!!! אני אפנה לכל מי שאפשר על מנת שיתנו לי את היחס הראוי לי ושיקחו אחריות על המוכרים והטעויות שהם עושים.
עוגמת נפש + עלבון סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה