פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש,בזבוז זמן והטעיית הלקוח! וכמובן משחק תקול נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מושב בן שמן משק מספר 33 כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתבי הראשון לחברת באג, שוחחתי עם מנהל שירות הלקוחות הלוך ושוב במיילים, דרשתי לקבל זיכוי כספי על המוצר הלא תקין שקיבלתי, לא מוכנים לזכות.שירות לקוחות מחפיר ומתחת לכל ביקורת, הטעיית הלקוח- (במקום לבזבז אתמול יום הולדת שלם, 10 שעות, על ניסיון להתקין את המשחק התקול הייתי יכולה לשוחח עם התמיכה שהתברר לי רק היום שעבדו עד 20 בערב. ואתמול שוחחתי עם נציגי החנויות משעה 18! כשההתעסקות עםהמוצר היא משעה 16, ואף אחד לא תרח להפנות אותי אליהם! ) הסיפור המלא כאן
שלום רב!

אני דורשת שיחזרו אלי מחר (שלישי ) בבוקר, עקב תקלה שיש לי עם משחק פיפא 2012 שנקנה היום בבאג גבעתיים.

אפתח ואומר כי המשחק נקנה כמתנה (!!!) ליום הולדת של בעלי, ואין לי מילים לתאר את האכזבה מהמשחק שלעולם לא עלה ורק סיים להתקין את עצמו בשעה 00:00 בלילה, ממש עכשיו, ולמרות זאת- לא מוכן להפתח ויש ארור E0001 ! החלונות שאמורים להפעיל את המשחק לא נפתחים.

אספר בקצרה כי המשחק נקנה היום בבאג בצהריים. החל משעה 16.00 ניסינו להתקין אותו לפי ההוראות,פתחנו חשבון ב"אוריג'ן" והלכנו לפי ההוראות.
ההורדה הראתה 6 שעות!!!! אחרי שעה שהמשחק לא ירד בכלל עברתי להתקין אותו במחשב אחר, שם זה הראה שעה וכך היה.אך בזה לא נגמר הסיפור.בינתיים התקשרתי ל4 סניפים שונים ושאלתי מה קרה להורדה ולמה זה איטי כל כך ולוקח 6 שעות .בשום סניף לא נתנו תשובה רק אמרו לדבר איתכם.בלי לתת ללקוח פיתרון כלשהו,כשכבר השעה 18 ויותר בערב ואני עומדת במצב לא נעים שבעלי קיבל מתנה ולא יכול להשתמש בה!!
אני דרשתי ממנהל בגבעתיים לזכות אותי על המשחק אני לא מעוניינת להשאיר אותו אצלי!

עכשיו 12 בלילה, משעה 4 אני מנסה להוריד/להתקין אותו, הוא ביקש 3 עידכונים לאחר ההתקנה הראשונית שלקחה המוןן זמן, ואחרי שהכל מושלם ושלם וכתוב שאפשר כבר לשחק- המשחק לא נפתח!!! פשוט חוצפה.

אם בדיסק אין שום בעיה כפי שהמוכרים דאגו לומר, אז למה בשני מחשבים שונים המשחק לא מוכן להיפתח?

זה ממש לא מעניין אותי מה הבעיה, אין לי פתרונות מכיוונכם ולכן אני מצפה לזיכוי כספי! עברו לא יותר מ24 שעות,ובטח כשביקשתי את הכסף חזרה מהמנהל בגבעתיים- עברו בקושי 8 שעות מהקנייה!

חיזרו אלי דחוף, אין לי זמן להמתין למשחק שיואיל בטובו להתפתח, ולשבת ליד המחשב בציפייה שאולי הפעם...בעלי יקבל את המתנה שלו כבר!
במידה ולא תחזרו ותזכו אדרוש פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולבעלי, ע"י עורך הדין שלי.

בברכה,
סיון פרי אדלר
057-7773181
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי על המוצר התקול! פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
יניב קורן מנהל שירות ל שם ותפקיד:
שלום רב
תודה רבה על פנייתכם.
המוצר כולל שירות ואחריות ע"י היבואנית הרישמית למשחק, חברת אדעל, לא באג.
הצטערתי לקרוא אודות חווית השימוש.
אנו דואגים שהלקוחה תקבל סיוע טלפוני מספקית השירות.
המוצר אינו בר החזרה היות ואינו עומד בתנאי מדיניות החזרת מוצרים שלא עקב פגם.

בכבוד רב

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה