פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר לאחר שהוטעתי ע"י נציג המכירות לגבי יכולותיו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך ה1/9 רכשתי את הבוקסי-בוקס כמתנה לבעלי בחנות באג בדיוטיפרי. בעודי בחנות שאלתי את נציג השירות ששהה שם באותה עת לגבי היכולות השונות של המכשיר וכן יכולות הצפייה באתרים כגון מאקו וצפייה ישירה בMEGA VIDEO שכן אילו אתרים פופולרים מאוד עבורנו, ונציג השירות השיב בחיוב ושאין בעית צפייה. רכשתי את המכשיר בעלות של 200 דולר , ושמתי אותו בשמירת חפצים עד שובי לארץ מן הטיול בתאריך ה-20/9.
כאשר שבנו לשדה התעופה אספתי את המכשיר והענקתי אותו מתנה לבעלי. ראשית לא היה נילווה לקופסא מדריך שימוש במוצר והשקענו זמן לא מובטל להבין כיצד לתפעל אותו. לצערי מהר מאוד הבנו שלא ניתן להשתמש בו לצפיה ישירה במאקו, במגה וידאו וכן באתרי צפייה נוספים.
במשך שלושה ימים מה22/9 ניסיתי לתפוס את שירות הלקוחות זמן ההמתנה היה ממושך ולא נענתי. לבסוף כאשר הצלחתי להעלות מולי את שירות הלקוחות, שאלתי לגבי היכולות של המכשיר והבנתי שגם הנציג שם היה דיי מבולבל לגבי יכולותיו. תחילה אמר לי שלא ניתן לצפות במאקו כיוון שאין תמיכה בפלאש, אמנם לאחר מכן הוא תיקן את עצמו ואמר שהמכשיר אכן תומך בפלאש. לגבי הצפייה במגה וידאו הופתעתי לשמוע שבוקסי בוקס לא יודע להתמודד עם פרסומות קופצות ולכןלא ניתן לצפות בסדרות דרך אתרים שמקפיצים פרסומות.
כאשר שמעתי את הנציג הרגשתי מפח נפש שכן הוטעתי ע"י הנציג בדיוטיפרי, שכן שאליתי את השאלות הללו, וכניראה מחוסר ידע או רצון עז למכור הוטעתי. ביקשתי מהנציג משירות לקוחות לאפשר לי להחליף את המוצר שכן קרתה כאן הטעייה, אולם זה אמר לי שאין אפשרות להחליף לאחר שהקופסא נפתחה. בקשתי מהנציג להעביר אותי לאחראי, ומולי עלה המנהל - אמיל, שהיה גס רוח בדבריו וטען שהם לא יכולים לדעת את כל מגבלותיו של המכשיר ולידע את הלקוחות. השיחה עימו הייתה מאוד לא נעימה ובסופו של דבר אמר לי שאין אפשרות להחליף את המוצר. אמרתי לו ששאלתי בדיוטי פרי שאלות מכוונות ואמיל טען שהנציג לא יכול לדעת את כל המגבלות. לצערי זהו לא שירות לקוחות מסביר פנים שכן בבואך לחנות תצפה לקבל את כל האינפורמציה ובפרט עבור השאלות הספציפיות שאתה שואל.
כעת אני מרגישה צער רב על שהוטעתי ורכשתי מוצר בסכום לא מבוטל של 200 דולר בגין מוצר שאינו נותן לי מענה עבור היכולות שעליהם שאלתי מלכתחילה, וכן מהטיפול הלקוי וגס הרוח בשירות הלקוחות הטלפוני אותו ניהל אמיל.
אציין שמוצר זה בא לתת לנו מענה לצפייה שכן איננו מחוברים לרשתות הלווין והמטרה הייתה לרכוש את המכיר שיאפשר לנו לצפות בקלות בתוכניות השונות תוך גלישה לאתרים כגון מאקו ומגה וידאו כפי שציינתי לנציג בדיוטי פרי.
אבקש את עזרתכם לקבל מענה הולם מבאג
הטעיה+עלבון מצד שירות הלקוחות סוג הנזק :
החזר כספי מלא - 200 דלור פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה