פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע בעת מכירה וכתוצאה מכירת מוצר שלא פועל בתנאים מסוימים נושא התלונה:
אהרוני אורלי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
סטאר סנטר אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
ב9.10.11 רכשתי בחנות באג מחשבים בסטאר סנטר אשדוד משחק הקרוי BAND HERO,שמיועד לפלייסטיישן 2.כחלק מתהליך הרכישה ביקשתי לדעת מהם התנאים הנדרשים להתקנת המשחק.תשובת המוכר :"שום דבר רק לחבר לחשמל".ביקשתי תעודת אחריות ונאמר לי כי אין תעודה ייעודית ושחברת באג מחשבים נותנת אחריות של שנה לכל המוצרים שהיא מוכרת.התעקשתי לקבל התחייבות בכתב ולאחר התעקשותי הוסיף האחראי מיכאל על החשבונית את המילים שנה אחריות +חתימתו וחותמת החנות.בררתי מה כוללת האחריות ואם יש תקלות או בעיות ידועות עם המשחק הזה.תשובת המוכר:"לא אין שום בעיה".כשהביאו לנו את המשחק נראה היה כי האריזה כבר נפתחה ונסגרה בשנית.ביקשתי מוצר סגור .הביאו מוצר חדש וגם בו לא היה ספק כי כבר נפתח(קרע פתיחה בעטיפה) והודבק בשנית.רק המוצר השלישי היה נראה סגור באופן סביר ואותו לקחתי.כשהגעתי הביתה ,הרכבנו את המשחק וביקשנו להפעילו ואז התברר,לאכזבתנו הרבה ,שהפלייסטיישן לא קורא את המשחק.התקשרתי לחנות ודיברתי עם מיכאל האחראי.המשפט הראשון שהוא אמר לי היה:"בטח יש לך קורא צרובים.אם יש קורא צרובים המשחק לא יעבוד".שאלתי מדוע אם כך לא התרעתם על כך בפניי לפני הרכישה ,בייחוד שביקשתי לדעת אם מה דרישות ההתקנה ואם ידוע על בעיות חוזרות במשחק הזה?מיכאל אמר שהם אינם מחוייבים להגיד לקונה מידע זה וכי הנחת המוצא שלהם הוא שאין לאנשים קורא צרובים.מאחר ולא ידעתי בשלב הזה אם יש לנו התקן כזה,אמרתי שאבדוק את העניין ובמידה וזו הבעיה אבקש להחזיר את המוצר משום שלא אוכל לעשות בו שימוש וכי מידע משמעותי הוסתר ממני בעת הרכישה.מכאל אמר כי אני לא זכאית להחזר אם המוצר תקין והזמין אותי להגיע שוב לחנות עם הסוני שלי והמשחק שרכשתי בכדי לעשות בדיקה בחנות.מאחר והייתי נסערת מסר לי את מס' הטלפון של שירות הלקוחות ושל התמיכה הטכנית של המוצר.התקשרתי מייד (מעט לפני 20:00)לשירות הלקוחות של היבואן.גם כאן המשפט ראשון שנאמר לי לאחר תאור הבעיה שככל הנראה זה בגלל שיש לי קורא צרובים והפנו אותי לתמיכה הטכנית,גם שם חזרו על אותו מענה והבטיחו שתוך יומיים יחזרו אליי משירות הלקוחות.
למחרת חזרתי לחנות לבצע את הבדיקה של הדיסק. המוכרן שטיפל בי מיד העריך כי מדובר בקורא צרובים שמונע מהמשחק לעבוד.בבדיקה במכשיר סוני של החנות המשחק עבד.משום כך טענו המוכרנים ובראשם האחראי מיכאל כי איני זכאית להחזר כספי תמורת המוצר.קבלתי על כך שמידע משמעותי כ"כ הוסתר ממני ביודעין,למרות שאלתי המפורשת לגביי מהם התנאים הנדרשים להתקנת המשחק וכן לגביי תקלות ידועות.המוכרנים טענו שלא יכלו לשער שיש סבירות שתהיה בעיה כזו ושאין להם חובה להגיד לי מידע זה.
עד לרגע זה שירות הלקוחות לא חזרו אליי.לדברי מכאל הוא בדק את העניין עם שרות הלקוחות של באג שטענו שלא מגיע לי להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה.דרך אגב ברצוני לציין כי בניגוד לדברי המוכרן לא היה בקופסא דף הוראות בעברית.חזרתי הביתה וחיפשתי מידע כתוב בעניין לאחר קריאת האותיות המאוד קטנות על המשחק(היה צריך זכוכית מגדלת לשם כך)שכתובות באנגלית,מצאתי שכתוב שם שהמשחק יעבוד רק עם מכשיר סוני מקורי. למרות זאת בשאלותי המפורשות למוכרן לא צויין הדבר.אני חשה שהמוכרנים מיהרו לבצע את העיסקה (עלות המוצר 600 ש"ח) והסתירו ממני ביודעין את האפשרות היותר מסבירה לכך שבמצב מסויים (קורא צרובים) המשחק לא יעבוד.עובדה שכל המוכרנים,אף שחלקם לא היו עדים לשיחות המקדימות וכן בשרות לקוחות ובתמיכה ,מיד העריכו כי זה מקור הבעיה,מה שמעיד על כך שזו בעיה ידועה להם..אני מצפה מחברת מוכרת ואחראית למסור לצרכן מידע משמעותי שכזה ובמידה ולא העבירה אותו כפי שקרה במקרה שלי אני רואה בכך הטעיה מכוונת ודורשת להחזיר את המוצר ולקבל תמורתו החזר כספי.
כספי סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה