פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מכשיר IXTREMER מתיקון ללא הדיסק הקשיח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יהוד כתובת:
קרית הסביונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכשיר נקנה במקום. לאחר כשבועיים הוחזר שכן המכשיר לא קולט מאייפד ואיפון.
צויין כי אין כל שבר וכי המכשיר הגיע עם ההרד דיסק בתוכו. נתקבלה תשובת המעבדה כי הלוח שבור ( מאחר ואין איש ממני ואשתי בבית) קשה היה להאמין שמי מאתנו היה יכול לשבור הדבר. לאחר דין ודברים הסכמתי ושלמתי את התיקון. אך אז המכשיר הוחזר ללא הארד דיסק. בטענה שהמכשיר הוחזר עם ההארד דיסק לא נותר לי לפנות אליכם שכן אין לי כל עניין בחסרונו ולטענתם אנו הוצאנו אותו- נשמע כאילו גנבנו אותו או מה? האם עלי לשלם בעבור חסר זה???
כספי סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אמיל. מנהל טכני רשת "ב שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר בדיקה של הפנייה, המוצר של הלקוח נשלח לתיקון במעבדת השירות של הרשת.
לאחר חזרתו מתיקון, המוצר הוחזר ללקוח.
הלקוח פנה כעבור תקופת זמן של כשבועיים ימים, בטענה כי הדיסק הקשיח שהיה בתוך המוצר אינו קיים שם.
לאחר בדיקה במעבדת השירות ובחנות, לא נמצא כל דיסק קשיח השייך ללקוח.
אי לכך שפנה בפרק זמן שאינו סביר, לא הצלחנו לאמת את טענתו של הלקוח.
תגובה:
לספק ללקוח דיסק קשיח מדגם כרצונו בהנחה מרבית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה