פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום שקרי - פיתיון והחלפה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קריית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הי. הגעתי לבאג מחשבים ביום חמישי למבצע בלאק פריידי. התעניינתי במזרים מדייה ואחד המוכרים הראה לי שהאקסטרימר סיידווינדר (המוצר) נמכר במבצע ב349 במקום 549. לאחר התייעצות טלפונית עם חבר ביקשתי שיביא לי אחד מ5 המוצרים שהיו על המדף בויטרינה הנעולה, אך בשלב זה הוא סרב בטענות שונות. לאורך 5 דקות ניסית לשכנע מוכרים אחרים ואת מנהל הסניף למכור לי אחד מהמוצרים שעל המדף במחיר המודבק עליהם והם סירבו תוך שינויי גרסה למה הם לא יכולים למכור לי: מ״מישהו הזמין את הכל״, דרך ״יש לי אימייל במערכת שאוסר עלי למכור״, עד ״יש עם המוצר בעייה עם משרד התקנים״. יש לציין שהמוצר הזה בדיוק נמכר כבר שנים על ידי הרשת. הם הציעו לי מוצר אחר שעולה פי שניים מהמוצר שרציתי, כל זה בעוד 5 פריטים מהמוצר שרציתי נמצאים על המדף עם מחיר נקוב. צילמתי את המוצר והמחיר ומנהל הסניף התעצבן וצעק על אחד העובדים להוריד את הפריטים מהמדף. מאוחר יותר כשהתקשרתי לשירות הלקוחות לאחר בירור קצר נאמר לי שהמוצר לא ישתתף כלל במבצע, למרות הפרסום בסניפים! היא אמרה שהוא מוסר מהמדפים בגלל בעיה ושהוא יחזור למלאי ביום ראשון. שאלתי אם במחיר המבצע, אך היא אמרה שבמחיר המקורי! זו לא הפעם הראשונה שהם עושים תרגילים כאלה. בכל שנה בבלאק פריידי הם נוקטים בפרסום שקרי ומפתה ולא עומדים מאחוריו. פניתי במקביל למועצה לצרכנות. אני מעוניין שיאכפו עליהם למכור במחיר שנקבו.
מכירה במחיר שננקב, גם אם לאחר המבצע! פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה , מנהל שירו שם ותפקיד:
שלום רב,
אכן פרסמנו את המוצר במחיר זה אולם יש לנו כרגע בעיה מול מכון התקנים, לכן אסור למכור את המוצר.
ההחלטה להוריד הגיעה ברגע שקבלנו פקס ממכון התקנים.


תגובה:
ברגע שנקבל את אישור מכון התקנים נשמח למכור ללקוח במחיר המצוין
הלקוח יכול ליצור איתי קשר באמייל ואשיב לו במיל חוזר כדי שתהיה לו אסמכתא .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה