פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר ופגום ויחס מזלזל מצד המנהל נושא התלונה:
ויסוקר רונית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף דצמבר קניתי משחק מחשב לסוני פליסטישן לבני, ורכשתי מידי המנהל. שאלתי אותו מה קורה אם זה לא יעבוד. והוא אמר תבואי אלי. אחרי מספר ימים חזרתי אליו כיון שהמשחק לא עבד, והמוכר לא הסכים להחליף. המנהל לא היה מוכן לקום ממקומו עד שצעקתי. והמנהל לא היה מוכן לדבר איתי. שלחתי מכתב תגובה להנהלת החברה, אחרי שלא נעניתי בטלפון, ולא קיבלתי כל תגובה
+עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את הדיסק בחדש פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה