|
|
|
|
|
|
אי החלפת מוצר ופגום ויחס מזלזל מצד המנהל |
נושא התלונה: |
ויסוקר רונית |
שם/כינוי: |
יום רביעי 28 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בסוף דצמבר קניתי משחק מחשב לסוני פליסטישן לבני, ורכשתי מידי המנהל. שאלתי אותו מה קורה אם זה לא יעבוד. והוא אמר תבואי אלי. אחרי מספר ימים חזרתי אליו כיון שהמשחק לא עבד, והמוכר לא הסכים להחליף. המנהל לא היה מוכן לקום ממקומו עד שצעקתי. והמנהל לא היה מוכן לדבר איתי. שלחתי מכתב תגובה להנהלת החברה, אחרי שלא נעניתי בטלפון, ולא קיבלתי כל תגובה
|
+עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף את הדיסק בחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|