פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קורוזיה במכשיר אייפוד חדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 10 ימים בדיוק (16.12.11) קניתי נגן אייפוד נאנו בסניף קניון איילון של רשת באג. הספקתי להשתמש במכשיר בדיוק פעמיים (!) ופתאום תוך כדי השימוש המכשיר הפסיק לעבוד (4 ימים אחרי הקנייה). הנגן נשלח מהחנות למעבדה, שם הם גילו קורוזיה במכשיר, דבר שאינו כלול באחריות. מיותר לציין שהמכשיר לא נרטב, לא נשמר במקום לח, וכל שאר הוראות היצרן נשמרו במהלך הזמן הקצר שהוא היה ברשותי. בשיחה עם נציגי השירות (בחורה בשם גל, ולאחר מכן מישהו בשם אמיל שהזדהה כמנהל השירות הטכני) נמסר שרשת באג לא לוקחת על עצמה שום אחריות על התקלה, וש "אם ברצוני לקנות מכשיר חדש וכו'...". מאחר שאני יודע בוודאות שהמכשיר לא נרטב ברשותי, אין מנוס מלומר שהוא נשמר בתנאים פגומים ברשת, וחבל שזהו "השירות כערך עליון" (כהגדרתה באתר) שהרשת מוצאת לנכון לספק ללקוחות.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר / פיצוי כספי מלא (750 ש"ח ששילמתי על המכשיר- לאחר הנחה). פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה , מנהל שירו שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לכם על פנייתכם לרשת באג.
המוצר נבדק במעבדת השירות ונמצא כי קיימת קורוזיה בנגן שאינה מכוסה במסגרת האחריות על המוצר.
אבהיר כי קורוזיה יכולה להיגרם גם לאחר מספר ימים.
לצערי לא אוכל לאשר את החלפת הנגן או זיכויי כספי.
תגובה:
לפנים משורת הדין, נשמח להעניק ללקוח הנחה ברכישת נגן חדש - 15% הנחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה