פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיסק פגום+התנהלות בלתי תקינה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה רכשתי בחנות באג דיסק PES 2012 לפלייסטישן 3. בעלות של 300 ש"ח.
לאחר מספר שבועות נוצרו סדקים במרכז הדיסק, ללא שימוש חריג. אני לקוחה קבועה של באג ורכשתי מספר רב של משחקי פלייסטישן ומעולם לא נתקלתי בתופעה הזו.
פניתי לחנות בה רכשתי את הדיסק, שם הפנו אותי לשירות הלקוחות של באג. בשירות לקוחות הפנו אותי לישפאר. ישפאר הפנו אותי חזרה לבאג בטענה שבאג צריכה לטפל במקרה. בבאג אמרו לי שלא ניתן לקבל פניות בנוגע לדיסקים (הם חידדו ואמרו שגם אם שנייה אחרי שהייתי יוצאת מהחנות הייתי רואה שבר, זו לא בעיה שלהם).
לא ברור לי כיצד ניתן לתת יחס כזה ללקוח, ללא בדיקה כלשהי. התחושה שקיבלתי זו שאחרי שרוכשים אין למי לפנות.
אבקש טיפול מתאים למקרה, שיכלול החלפת הדיסק.
כספי סוג הנזק :
החלפת הדיסק פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה , מנהל שירו שם ותפקיד:
שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך,
לאחר פתיחת האריזה לא ניתן להחליף את המשחק היות ואינו עומד במדיניות החזרת משחקים ברשת.
בכל הנוגע למשחקים, עליכם לפנות ליבואנית וספקית השירות לקבלת תמיכה ופתרון.
לאחר
תגובה:
תוכלו לפנות לקבלת תמיכה ושירות לחברת ישפאר מוצרי צריכה בע"מ,
בטלפון - תמיכה במשחקים 09-8922909
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה