פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כונן DVD תקול לאחר יומיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 07.01.2012 – רכשתי מחשב של חברת ASUS מדגם X54H בחנות באג סניף חולון. מספר ספח מכירה 37057
כבר מהרגע שפתחתי את המחשב בבית, כונן הDVD דרש מספר לחיצות כדי להיפתח.
ביום 09.01.2012, פחות מ48 שעות לאחר ביצוע הרכישה ניסיתי שוב לפתוח את כונן הDVD והפעם כפתור הלחיצה של הכונן נתפס בחור שלו והכונן לא נפתח כלל. מאחר ולא רציתי לגרום נזק כלשהו לכונן או למחשב ארזתי את המחשב באריזתו המקורית וניגשתי לסניף באג בו ביצעתי את הרכישה. שוחחתי עם נציג בשם יהונתן אשר בדק את המחשב ולאחר שראה והבין את אופי התקלה, אמר כי בהחלט נראה לו שצריך להחליף את המחשב לחדש מאחר ומדובר בטווח של פחות מ48 שעות. לאחר מספר שיחות שהוא ביצע עם מנהליו הוא אמר לי שהוא מופתע בעצמו שלא אישרו את ההחלפה ותחת זאת הציע שיבוא שליח לביתי וייקח את המכשיר למעבדה. אפשרות זו אינה סבירה משתי סיבות: האחת: מדובר במחשב חדש שיצא מהקופסא אך לפני שעות לא רבות ואין שום סיבה שכבר יכנס למעבדה!!!. שנית, אין סיבה שאצטרך להישאר בבית ולחכות לשליח או לחילופין להיסחב עם המחשב למקום עבודתי ולצאת באמצע כדי לפגוש אותו, מה שלא אפשרי מבחינתי.
לאחר שעמדתי על כך, הנציג התקשר שוב למנהלו וזה אמר לו כי אני יכול לדבר איתו בבוקר ונראה מה יהיה. כמו כן המליץ לי יהונתן לשוחח עם IBM אשר נותנת את האחריות. במידה והייתי מעוניין להיות מטורטר ממקום למקום ולחזר לפתחם של מנהלים הייתי קונה את המחשב באינטרנט ולא בחנות מסודרת של רשת גדולה ומוכרת.
המחשב נותר באריזתו המקורית כשהיה ובקשתי היא שתסייעו בידי כדי לגרום להבין לחברת באג שאין הגיון לטרטר לקוח במקום להחליף לו מוצר כאשר ברור לכל שאין מדובר בנזק שנגרם תוך שימוש בכח או במזיד. בתודה מראש
כספי סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה , מנהל שירו שם ותפקיד:
הלקוח מטופל על ידנו וטוען שבקש ממכם לא לשלוח את התלונה . תגובה:
מטופל על ידי ויקבל פתרון . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה