פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות לקלקול במחשב שנקנה לאחרונה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי בבאג דיוטי פרי מחשב טושיבה nb500. כעבור חדשיים נוצרה בעיה במסך (נקודה שחורה). פניתי לחברת מפעיל המספקת אחריות למחשבי טושיבה ונאמר לי שהבעיה לא באחריותם והם מוכנים לתקן אך במחיר מלא. באג היפנו אותי שוב ושוב לשירות של טושיבה
תיקון המסך פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אמיל - מנהל טכני שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו לבקשת סיוע לתיקון מסך המחשב Toshiba הנמצא תחת אחריות ושירות של חברת מפעיל. תגובה:
הלקוחה הופנתה לחברת מפעיל לצורך המשך טיפול ותיקון המחשב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה