פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה באחריות וטירטור לשווא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפי כחצי שנה רכשתי מבאג דיוטי-פרי מסגרת דיגיטלית של חברת Kodak, הדגם הוא P85 EasyShare.
המסגרת עבדה ללא תקלות במשך כחצי שנה ואז פשוט יום אחד לא נדלקה יותר.
שלחתי מייל לשירות הלקוחות לברר מה עליי לעשות עם המסגרת היות והיא באחריות (שנה).
קיבלתי תשובה שעליי לגשת לסניף הקרוב אליי ע"מ למסור את המסגרת לבדיקת מעבדה וכך עשיתי.
ניגשתי לסניף הקרוב לביתי עם המסגרת, מסרתי אותה לבדיקה ללא ספק הכוח שלה.
לאחר מספר ימים התקשרו אליי מהסניף ואמרו שהמסגרת תקינה וכנראה ספק הכוח לא כמו כן בקשו ממני להביא את הספק לבדיקה.
ניגשתי לסניף, אספתי את המסגרת ומסרתי את הספק לבדיקה.
היום קיבלתי טלפון מהסניף שהספק שמסרתי אינו הספק של המוצר.
ציינתי בפני העובדת שאני דיי בטוח שמדובר בספק של המוצר אבל אבדוק.
בדקתי בביתי והסבר לי שאכן צדקתי, הספק שמסרתי הינו הספק המקורי שהגיע עם המוצר.
כמו כן לפני שמסרתי אותו לבדיקה, רשמתי לי את נתוני הספק ע"מ שאקנה לי עוד אחד שיהיה לי, ביצעתי בדיקה באינטרנט לראות האם הנתונים שעל הספק תואמים למוצר ואכן כך הדבר.
התקשרתי לעובדת וציינתי בפניה שאצלם נמצא הספק שהגיע עם המוצר.
העובדת טענה שזה מה שהמעבדה אומרת ואין לה איך לעזור לי.
כאשר שאלתי אותה מה עליי לעשות הלאה היא הפנתה אותי לשירות הלקוחות.

התקשרתי לשירות הלקוחות ודיברתי עם נציגה בשם גל וסיפרתי לה את סיפורי, השיחה לקחה כ-30 דקות כאשר היא חוזרת על אותה תשובה שאין מדובר בספק של המוצר.
ניסיתי להסביר לה שגם בסניף הוסבר לי שהספק שונה בחניות הרגילות לבין חנויות הדיוטי-פרי, היות ורצו להחליף לי את הספק על המקום.
היא שוב שמה אותי על המתן וכאשר חזרה אליי טענה שהם מוכנים לבוא לקראתי ולתת לי 20% הנחה על קניית ספק חדש שיתאים למוצר שברשותי.
הסברתי לה שאני לא מוכן לשלם ולא שקל אחד להם על ספק נוסף בגלל שכשאני קניתי את המוצר הם אולי שמו ספק אחר באריזה אך זאת לא בעיה שלי.
כמו כן ציינתי שהיות והם מתנערים מהאחריות שלהם למוצר, דורשים ממני תשלום נוסף ומטרטרים אותי לא רק שאני דורש עמידה בתנאי האחריות שלהם, עכשיו אני גם דורש פיצוי על הטירטור.
היא שמה אותי שוב על המתן וחזרה אליי אחרי מספר דקות עם אותה תשובה שאני יכול לקנות את הספק ב-20% הנחה.
אמרתי לה שאני לא מוכן ושתעביר את התלונה שלי להנהלה או למישהו בעל דרגה גבוהה יותר, היא סרבה ורק אמרה שאני יכול ליצור קשר עם המעבדה שלהם.

לקחתי את מספר הטלפון של המעבדה מהנציגה והתקשרתי.
ענתה לי מישהי שלא הזדהתה בשמה וגוללתי את סיפורי בפניה.
תשובתה הייתה "אני עומדת מאחורי דברי הטכנאי שלי".
עניתי לה שכנראה הטכנאי שלהם לא יודע את העבודה כמו שצריך כי כל אחד יכול לראות שהנתונים על הספק והמסגרת זהים, גם פיזית יציאת הכוח מהספק וכניסת הכוח למסגרת זהות ועכשיו זאת מילה שלי כנגד מילה של הטכנאי וברור שלי אין סיכוי.
היא הסבירה לי שכמו שגל הנציגה אמרה אני יכול לרכוש את הספק בתוספת תשלום.

תחושת הכעס, חוסר האונים והחוסר רצון של החברה הזאת גרמו לי לפרסם את הסיפור כאן באתר הזה בתקווה שהישועה תבוא מכאן.
החלפה של הספק התקול ופיצוי על הטירטור ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה