פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קריון, קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי ה-22.02.12 קניתי מחשב נייד בסניף של הרשת הנמצא בקריון קרית ביאליק. בעת הקניה המוכר הפעיל את המחשב הפעלה ראשונית בחנות. המוכר לא אמר, כי קיימת האופציה שלא להפעיל את המוצר בחנות, וכי הפעלה שכזו נחשבת ל"שימוש במוצר", כמו כן המוכר לא אמר שבמקרה זה מתבטלת הזכות להחזרת המוצר.
לאחר שהבאתי את המחשב הביתה, התייעצתי עם חברים, והתברר לי, כי המחשב אינו מתאים למטרות שלשמם נקנה.
ברצוני לציין, כי לא נגעתי במחשב בעת שהיה אצלי, לא חיברתי את המוצר לחשמל ולא הפעלתי או הדלקתי את המחשב. ההפעלה היחידה שנעשתה הייתה על ידי המוכר בחנות.
ביום שישי ה-24.02.12 הבאתי את המחשב לחנות באריזתו המקורית וביקשתי לבטל את העסקה, אך בחנות סירבו לקבל את המוצר בטענה, כי ההפעלה שנעשתה על ידי המוכר נחשבת לשימוש, למרות שאני עצמי לא השתמשתי במוצר ובעת הקנייה אף אחד לא יידע אותי על כך שאם הם מפעילים לי את המחשב זה ייחשב לשימוש ולא אוכל לבטל את העסקה!
התנהגות כזאת היא הטעיית הלקוח במכוון. אם היו אומרים לי, כי ישנה אופציה שלא לעשות הפעלה ראשונית בעת הקניה וכי ברגע שהפעלה כזו נעשית אני מאבדת את הזכות לבטל את העסקה - לא הייתי עושה את ההפעלה. מקרה זה הוא חמור מאוד בעיניי, ובטח שלא הולם רשת כמו "באג מחשבים".
לאור הכתוב לעיל, אני מבקשת לבטל את העסקה, וזאת כאשר ברצוני שוב לציין כי אני לא עשיתי שום שימוש במחשב הנייד לאחר שנקנה. אני מבקשת לקבל החזר כספי מלא על העסקה המדוברת.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזר כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה