פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות לסטרימר PRODIGY נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הסטרימר לא מתחבר לרשת האלחוטית אלא כשהוא נמצא בקרבת הנתב האלחוטי. בקומה אחרת לא ניתן להתחבר. אנשי התמיכה הטכנית אישרו שכך הוא המצב התקין ולא הציעו פתרון או אפשרות להחזר המוצר. לדבריהם תנאי להתחברות הוא עוצמת קליטה של 70% ומעלה אך עובדה זו לא מוצגת ללקוח בעת הרכישה. כמו כן אישרו שיתכן מצב שבו סיסמת ההתחברות נמחקת מהזכרון במקרה של נסיון התחברות כושל. בכך הסטרימר שונה מהאייפון או מהמחשב הנייד שמתחברים לרשת בכל קומה ללא בעיות. כתוצאה מכך נשארתי עם מוצר שאינו מתפקד וזאת בניגוד לציפיות המקובלות למוצרי רשת אלחוטית.
שחברת באג תפרסם שהמוצר עובד רק בקרבת הנתב, מנחה את המוכרנים להסביר זאת ללקוחות ותספק פתרון חינם או בהוזלה משמעותית כדי לפתור את הבעיה ולהשאיר את הלקוח מסופק. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
המוצר עובד בדיוק כמו מזרימי מדיה אחרים, ככל שקרובים יותר לנתב והקליטה תהיה גבוהה כך יעבוד טוב יותר, אם המוצר יהיה במרחק מהנתב כך שהקליטה לא מספיקה יתכנו קרטועים.
תגובה:
לא בוצעה כל הטעיה בעת המכירה או בפרסום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה