|
|
|
|
|
|
בקשה לתשלום מחיר יקר יותר ממה שהובטח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקרתי בבאג הרצליה בתאריך 9 באפריל 2011. המוכר הציג לי מוצר מיני טאבלט סמסונג גלקסי אס 5 אינטש, הן בקופסה שלו והן בהדגמת מוצר פתוח ונקב במחיר שלו - 1150 ש"ח.
באתי לקנות וביקשו ממני לשלם 142 ש"ח יותר (12 אחוז).
בברור עם עם סגן מנהל החנות שמעתי ממנו את אוסף התגובות שלהלן:
1. הראו לי לפני כן מוצר אחר ולא את זה שאני מבקש לקנות (לא נכון).
2. לא קיבלתי הצעת מחיר בכתב ולכן הם לא מחויבים למחיר.
3. בכלל לא בטוח שמה שאני אומר זה נכון (= הקונה משקר).
סגן המנהל סרב לשאול את המוכר שטיפל בי לפני כן, אשרהיה לידו ויכול היה לאשר בקלות את גרסתי.
נפגעתי הן מההתנערות מהמחיר שהוצע לי, שרק בגללו חזרתי לחנות לקנות, ועוד יותר מכך מהניסיון של סגן מנהל החנות להציג אותי כלא דובר אמת.
בברכה
עמיר זבולוני
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות והחזר תשלום עודף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|