פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מאחריות על תיקון והחלפה נושא התלונה:
שדה איציק שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשמונה חודשים רכשתי מכשיר אייפוד בחברת באג (חנות הדיוטי פרי). המכשיר כלל אחריות מלאה לשנה. לפני כחודש המכשיר התקלקלת ובכפוף לאחריות מסרתי אותו למעבדות באג לאיבחון ותיקון או החלפה. המכישר הוחזר אליי לאחר כשבוע, לא מתוקן בטענה כי הוא סובל מ"קורוזיה פנימית". מכיוון שהמכשיר מעולם לא היה קרוב לנוזל כלששהוא, ביקשתי שהוא ייבדק שוב , ואף הצעתי לממן בדיקה חיצונית במעבדה אובייקטיבית בעצמי, אך באג סירבה. קיבלתי הצעה לרכוש מהם אייפוד חדש בהנחה של 15% וכמובן שסירבתי. מבירור עם מעבדה פרטית התברר לי כי באג נוהגת לחזור עם תשובה של "קורוזיה פנימית" בכל פעם שהיא נדרשת להחליף מכשיר או שהתיקון יקר מדיי, ובכך בעצם מתחמקת מהאחריות שלה ללקוחות, הנמצאים תחת אחריות
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר או תיקונו ע"פ תנאי האחריות או הסכמה מחייבת לבדיקה נוספת של המוצר במעבדה פרטית חיצונית לבאג פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוח והוא טופל לשביעות רצונו. תגובה:
ניתן לסגור פנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה