פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבירה במעבדה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ביג פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.03.2012 הכנסתי אייפד 2 3G למעבדה שיש עליו אחריות מלאה של אפל עם תקלה שמגרת סים לא נשלפת (תקוע). לא השתמשתי בה כחצי שנה כיוון שלא היה צורך. אחרי כמה זמן רציתי לקנות גלישה סולולארית. לצערי לא הצלחתי לפתוח מגרה של סים. שלחתי אותו למעבדה. 3 נציגים בחנות באג ניסו לפתוח, לא הצליחו. לכן החליטו לשלוח למעבדת באג. בדקו את המכשיר שאין נזקים או סימנים אחרים ( אפילו בחוזה סומן שאין נזקים כי 3 נציגים בדקו לפני שליחה) ואמרו שזה יקח להם שבועיים. כעבור זמן רב אני מקבל את האייפד כולו פגום ושרוט.עם סימני נפילה ופתחו את המגרה עם מברג ושמו אותה בצד. השאירו סימני פתיחה.כאילו מישהו לא מקצועי לקח מסמר והוציא את המגרה. עכשיו האייפד אפילו לא במצב מכירתי עם אחריות יצרן שבטח לא תקפה עקב רשלנות באג. ככה מטפלים בבאג במקרים שחייבים להחליף מוצר באחריות יצרן!!! (בארה"ב לא היו שולחים כלל למעבדה אלה מחליפים במקום עם זה מדובר באייפון או אייפד)
כספי סוג הנזק :
החלפה או החזרת כסף פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
אנא העבירו לנו מסמכים רלוונטיים כדי שנוכל להתייחס, כגון תעודת משלוח למעבדה, חשבונית רכישה או כל מסמח אחר שיכול לסייע
תגובה:
ממתין למסמכים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה