פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוברת הדרכה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בזמן יציאתי לחו"ל ביצעתי בדיוטי פרי בחברת BUG רכש XTREAMER מדגם PRODIGY . עם חזרתי לארץ פתחתי את האריזה לצורך התקנת המכשיר וגיליתי כי לא נמצאת חוברת הדרכה .
לאחר שיחות רבות עם מחלקת התמיכה בחברה ( השמות נמצאים ברשותי ) נמסר לי כל הזמן כי אין ברשותם חוברת הדרכה מתורגמת וגם לא תהיה , לחילופין נשלחתי לאתר היצרן באינטרנט לצורך קבלת הסבר .
למרות שציינתי כי הדבר נוגד את החוק המחייב צירוף חומר הדרכה מתורגם ההיתייחסות בחברה היתה מזלזלת עם אמירה של " תיתלונן לא יעזור לך ".
אבקשכם לטפל בנושא המקומם הנ"ל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת החומר כפי שקובע החוק פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
אנו מודים לכם על פנייתכם אלינו.
ברצוננו להבהיר כי אין חובה לצרף הוראות הפעלה למכשיר הסטרימר שנרכש בחנות באג.
יחד עם זאת, אנו נשמח להדריך את הלקוח כיצד לתפעל את המכשיר לשביעות רצונו המלאה.
תגובה:
לתאום מועד להדרכה יש לפנות בטלפון למחלקת שירות לקוחות תמיכה של חברת באג בטלפון: 1700707202
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה