פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טאבלט לא תקין מהרגע הראשון שולחים לתיקון במקום לתת חדש במקום נושא התלונה:
גרשטיין יאנה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
השבוע קניתי טאבלט חדש ויקר כמתנת יום הולדת. יכולתי לקנות את הטבלט ברשת במחיר זול יותר אך העדפתי להשקיע קצת יותר כדי שתהייה לי תמיכה קרובה לבית. כאשר הטבלט נפתח, באותו הרגע אפשר היה לראות נקודה לבנה על המסך (כנראה פיקסל שרוף), מיהרתי לסניף להחליף אך אמרו לי שאיו בעיה נשלח לתיקון עוד שבוע שבוע וחצי תקבלי חזרה!!!! אבל הוא רק נקנה, זו מתנה שחיכו לה הרבה זמן, למה אני צריכה לחכות?
זוהי מדיניות החברה גברת.....
לפי דעתי שרות הלקוחות של באג מזעזע, גם נותני השירות בחנות
אני לא ממליצה לאף אחד לקנות שם, עזבו אתכם, תחסכו כסף ותקנו ברשת!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
המוצרים הנמכרים ברשת באג הינם חדשים לחלוטין, אולם אנו לא שוללים פגם שהגיע לטענת הלקוח, מהיצרן, לכן אנו מבקשים להעביר את המוצר לבדיקת מעבדה היות ובסניף לא מוסמכים לאבחן בצורה מקצועית. תגובה:
להעביר את המוצר לבדיקת מעבדה ונטפל בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה