פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה מצד המוכרן בחנות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התנהלות שירותית כושלת משלב המכירה ועד לשלב השירות והטיפול בבעייה.

להלן פרטי מכתב שנשלח למנכ"ל החברה, הכולל את פרטי האירוע:

לכבוד עופר מורן

הנדון: בקשה לזיכוי כספי, עקב מכירת מוצר שלא כבקשתי.

בתאריך 13/4/10 הגיעה אשתי (נטע) אל סניף רחובות במטרה לרכוש דיסקים לצריבה.
מכיוון שאשתי אינה בקיאה בנושא, שלחתי לה הודעת טקסט ע"מ שתציג אותה בפני המוכר, בה מופיע שם החברה והמוצר אותו אני מבקש לרכוש (verbatim 8.5 gb dl)
נטע הציגה את ההודעה למוכר והוא הגיש לה את המוצר.
כשהגיעה הביתה, נטע הציגה בפני את המוצר וראיתי שמדובר בדיסקים מחברה אחרת (agfa photo)
מייד יצרתי קשר טלפוני עם החנות ובקשתי להחליף את המוצר שנמכר לה תמורת זה שהיא ביקשה.
המוכרן בחנות טען כי אין ביכולתו לעשות דבר וכי המוצר שהיא ביקשה כלל איננו קיים במלאי.
ביקשתי לדבר עם המנהל (פיליפ), אך נמסר לי שהוא בחופשה של שבועיים ואין אף מנהל אחר במקומו.
התעקשתי שיחזור אלי עובד בכיר יותר, ואכן לאחר יום (14/4/10) חזר אלי חן, שטען כי הוא מחליף את פיליפ בהעדרו.
חן טען כי אין ביכולתו לעשות דבר למעני וביקש שאפנה לשירות הלקוחות ע"מ שאוכל לקבל החזר כספי על המוצר.
לאחר כשעה יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ונציגה בשם מור טענה כי אין מדובר בהטעייה ולכן לא אוכל לקבל זיכוי כספי תמורת המוצר.
היא שאלה אם הדיסקים באריזתם המקורית ועטופים בניילון וחשבונית והשבתי שכן וביקשה לברר פרטים נוספים עם הסניף ולחזור אלי.
לאחר כחצי שעה היא חזרה אלי וטענה כי מנהל השירות (אמיל) לא מוכן לאשר לי זיכוי כספי ועלי לפנות למנכ"ל בכתב ע"מ לאפשר זאת.
בנוסף, הזדמן לי לגשת לסניף באותו היום ולנסות לקבל זיכוי עבור המוצר.
גם שם נאמר לי ע"י חן ושאול שהם לא יכולים לזכות אותי ושתשובת שירות הלקוחות הינה סופית.

אבקש ממך לאשר זיכוי כספי תמורת המוצר (עטוף באריזתו המקורית עם ניילון נצמד וחשבונית)

חשוב לציין כי אני לקוח ותיק שלכם ורק בשנתיים האחרונות רכשתי ציוד בסכום של כ- 4000 ש"ח - אשמח לאמת נתון זה באמצעות כרטיס האשראי שלי וחשבוניות שברשותי.

בברכה,
יניב רונן.
____________________________

נכון להיום, עוד לא התקבלה תשובה ממנכ"ל החברה.

ב 18 למאי 2012, ביקשתי תשובה בעמוד של באג בפייסבוק, תלונתי נמחקה, ולבסוף קיבלתי מענה מאמיל משירות הלקוחות - חזר אלי והציע הנחה עבור רכישת דיסקים. הבהרתי לו, באופן חד משמעי שאני לא מתכוון לרכוש מכם דבר ושאני דורש זיכוי מלא על המוצר, בדיוק כפי שדרשתי כבר לפני שנתיים. הוא החליט כי אני לא זכאי לכך.

עדיין ממתין לזיכוי על המוצר. השיחות עם נציגי החברה מתועדות.
מצורף קישור לתמונת תיעוד התנהלות בפייסבוק מול באג:
https://picasaweb.google.com/101273201038311453567/hWsOFD?authuser=0&feat=directlink
עלבון ובזבוז זמן של לקוח נאמן. סוג הנזק :
זיכוי כספי על המוצר. התנצלות. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
נציגת השירות שלנו כי יקבל זיכוי כספי מלא לאחר הצגת חשבונית רכישה, בתנאי שהמוצר סגור ואטום באריזתו המקורית. תגובה:
ממתינים לחשבונית רכישה להמשך טיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה