פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא רוצים להחליף עכבר דפוק. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ראש פינה כתובת:
ראש פינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחרי חודשיים שקניתי עכבר Steelsereis sensei הוא התחיל לעשות בעיות כמו
התנתקויות, מהבהב, נתקע וכולי.
הלכתי לסניף שממנו קניתי את המוצר כמה פעמים, לאחר בדיקה של מנהל הסניף העכבר נתקע. המנהל הסניף אמר שנשלח את העכבר לבדיקה במבעבדה (בפעם השלישית) אותו בחור ששמו אלדד שבדק אומר שהעכבר בסדר גמור אין תקלות לא נתקע, העמסתי על העכבר, שיחקנו איתו שעות ולא עשה בעיה.
התגובה שלו שהעכבר נתקע אצל מנהל הסניף "לחצתם על כפתור שפותח תפריט בצידו השני של העכבר" וכמובן שאני בדקתי הרי זה עכבר שלי אני מכיר אותו ולא היה פתוח שום תפריט היה רשום השם של החברה.
את העכבר בדקתי בעוד מחשב חדש שאבי קנה ועשה את אותו בעיה שם.
אני בקשר עם החברה בחו"ל, אני חפרתי את כל גוגל ומצאתי שהבעיה הזאת מוכרת בעכבר.
אני מרגיש שעושים ממני צחוק מסטלבטים עלי בשביל מה יש לי אחריות? אפשר זרוק אותה לפח.
חשוב לי שהחברה תדע שהיא איבדה לקוח מאוד חשוב אני קונה מוצרי גיימינג במאות שקלים רק מיהם.
החלפת העכבר בחדש פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
בסניף יכולים לסייע בבדיקה ראשונית אולם בדיקת המוצר, אבחנתו וטיפול מתבצע אך ורק במעבדת השירות.
תגובה:
להעביר את המוצר לבדיקה במעבדת השירות דרך כל אחד מסניפי הרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה