|
|
|
|
|
|
לגלוג על לקוחות< |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב החלוצים |
כתובת: |
קניון השרון נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 10/7/12 בשעה 17:00 לערך קניתי מחנות באג בקניון השרון בנתניה מכשיר מסוג פלייסטיישן 3. לאחר הקנייה ביקשתי מן המוכר שסייע לי בקנייה שיעטוף את המוצר. לאחר שסיים ראיתי שגודל העטיפה אינו מתאים לגודל המוצר ולכן ביקשתי שיתקן את העטיפה. רק להבהיר שאין לי שום תלונה אל אותו עובד להפך הוא ביצע את עבודתו נאמנה. התלונה היא כנגד עובד אחר היה נמצא במשמרת בשם בר. העובד בר החל לצחוק על בקשתי ואף הודה בכך באוזניי שזו הסיבה לצחוק. אני הבלגתי והמשכתי כרגיל. לאחר מכן העובד בר החל לתאר לקוחה מוקדמת באותו יום. לפי העובד בר הייתה זו לקוחה בעלת פיגור והוא החל לכנות אותה בשמות גנאי ואף אחל לה למות. איך יכול להיות עובד שכזה בחנות שמתנהג בצורה מחליאה ודוחה שכזאת?
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אייל גואטה, מנהל שירות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תלונת הלקוח הועברה למנהל הסניף וכן לממונים לבדיקה. |
תגובה: |
לאחר בדיקה נסיק את המסקנות לגבי המקרה. |
פתרון: |
|
|
|