פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלאי באוזניות תחת אחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה בסניף באג דיוטי פרי קניתי אוזניות ibeats של dr.dre
עלתו המוצר 400 ש"ח.
כאחד שמשתמש במוצר זה לעיתים קרובות ומאמין שבשביל איכות משלמים
החטלתי להשקיע ולקנות את אוזניות מותג אלו, מה גם שהצהירו בעת הקניה שיש אחריות של שנה על המוצר. לא רק ששלחו אותי הביתה עם המוצר הפגם אלא גם לא סיפקו כתובת אחרת לפניה או הציעו לשלוח לבדיקה.
כעת , לאחר שימוש סביר ויומיומי במוצר מתחיל להיווצר נתק בחיבורים שיגרמו לאוזניות להיות חסרות שימוש, החלטתי לפנות לבאג, להציג את חשבונית הקנייה ואת הפגם ולקוות לעזרה אך לצערי קיבלתי תשובה שזורקת את האשמה עליי ושאין אחריות לפגם זה. איני מבקש מוצר חדש או חלופי אלא רק את תיקון הקיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המוצר פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
כדי שנוכל לבדוק את הפנייה, נא להעביר לנו חשבונית רכישה וכן את מספר תעודת המשלוח של המוצר שהלקוח קיבל בעת הפקדתו בסניף לבדיקת מעבדת השירות.
תגובה:
ממתין להשלמת פרטים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה