פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב מקולקל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום למערכת תלונה
ב8.11.05 חגגתי יום הולדת וכמתנה רכשה לי אשתי מחשב חדש מבאג מחשבים בסניף פ"ת
כשחזרנו לבית וראיתי את המחשב ראיתי את מארז הקרטון שבו הובא המחשב ע"י נציג באג ולהפתעתי הרבה ראיתי שהיתה עליו מדבקה של מעבדות החברה ושם של לקוחה אחרת אף היא מפ"ת
אמרנו לעצמו שייתכן ואין לכך משמעות אז המשכנו ושמרנו את הקרטון על כל מקרה שיהיה
תוך מס' ימים החלו הצרות - המחשב החל מבצע רי-סטארט באופן עצמאי ולא מעט פעמים איבדתי נתונים בעבודתי על אקסל בשל הההפעלה מחדש
כאן כבר נדלקה לנו נורה ראשונה
איתרנו ע"פ בזק את הטלפון של אותה לקוחה והיסתבר שגם לה היתה אותה תקלה והחברה לקחה ממנה את המחשב לבדיקת מעבדה!!!
כשהתקשרנו לבאג לברר מדוע המחשב החדש הגיע לא באריזתו המקורית נאמר לנו ע"י מנהל הסניף כי הבחור שהביא אותו התקין בו את תוכנת ההפעלה ולכן ע"מ שיוכל להביאו לביתנו בקטנוע הוא השתמש בקרטון הזה. נניח
אבל מה מסתבר - אותו בחור היה מנהל הסניף שהוצג לאשתי כידיד של מנהל החנות והוצע לה שהוא יתקין את התוכנות במחיר מופחת ממה שרשת באג לוקחת !!!
הייתכן שרשת באג יורה לעצמה בראש?! מה עוד שהבחור ניצל את תמימותה של אשתי והתקין לטענתם מערכת הפעלה לא מקורית!!!
הקיצור, המחשב עבר למעבדות באג ואלו לא איתרו כלום וטענו שהמחשב תקין וליתר ביטחון נתנו לנו כבל חשמלי חדש שמא זהו מקור התקלה
לא היינו מרוצים אבל אמרנו ננסה
ושוב המחשב המשיך בהפעלה מחדש שלו
פה כבר לא יכולנו לשתוק ודרשנו בדיקה מעמיקה יותר.
המחשב נלקח ע"י החברה ל"מעבדות חיון" ואף אלו לא איתרו את התקלה
פה נכנסה לדרישתנו מנהל שירות הלקוחות בשם ג'וזלין וזו נדרשה על ידנו להחזיר את כספנו או לקבל מחשב חדש!!!
בהתחלה הגישה היתה נחמדה ואף מעודדת אבל כאן התחילו המריחות
"אני ממתינה לתשובה של המנכ"ל "
"אני אחזור אליך" וכלום
"אני בודקת...ובודקת..." וכלום
אחרי חודש כבר נמאס לנו ודרשנו מהם את המחשב לאלתר
הוצע לי ע"י באג לרכוש תוכנת הפעלה והם ישאו בעלות ההתקנה - אבל מי שנכווה ברותחין נזהר ברותחין והשבתי לשלילה להצעתם
מפה לשם חשבתי שחשוב שאולי אתם תצליחו במקום שאנחנו נכשלנו


עוגמת נפש וזלזול באינטלגנציה סוג הנזק :
החזר כספי או חשב חדש באריזתו המקורית פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה