פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי על מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מעלה אדומים כתובת:
מעלה אדומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני שלושה שבועות נגן מוסיקה עמיד במים בעקבות המלצה של המוכר על המוצר אך לצערי לאחר 4 שימושים האוזניה השמאלית הפסיקה להשמיע מוסיקה פניתי היום לחנות לאחר שהמוכר בדק את המכשיר והכן אימת את התקלה המוכר התקשר למרכז לשירות לקוחות בכדי לקבל אישור להחלפת המוצר הפגום ונתקל בסירוב להחליף את המוצר למרות היותו כמעט חדש נאמר לי שהמוצר נשלח למעבדה לבדיקה נוספת ויוחזר תוך 10 ימי עבודה לא כולל חגים ושבתות כלומר 21 ימים לפחות אני שואל אתכם האם זה הוגן ,האם זה שירות ,זה עוגמת נפש נטו !!!!
חבל מאוד באג הפסידה אותי כלקוח אני כולי תקווה שבעתיד אכסוך ללקוחות הבאים את עוגמת-הנפש
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה מיידית של המוצר במוצר תקין פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוח כבר טופל על ידנו בתאריך 20/09/12 והנגן הוחלף לו. תגובה:
ניתן לסגור פנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה