פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום ואי נכונות לתקנו ללא עלות נוספת או לבטל את הרכישה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 21.08.12 רכשתי בחנות באג דיוטי פרי טלפון נייד מסוג גלקסי S3, חשבונית הרכישה נלקחה ע"י הסניף בבאר שבע דרכו מסרנו את המכשיר לתיקון.
מס' התעודה הינו- 245201009.

בתאריך 28.08.12 קיבלתי את כרטיס ה- SIM המתאים מחברת ORANGR והתחלתי להשתמש במכשיר. יומיים לאחר השימוש במכשיר התגלתה תקלה במכשיר, והוא איננו נדלק. כמובן שבמסגרת השימוש ביצעתי רק פעולות רגילות כמו שיחות, גלישה באינטרנט, הורדת אפליקציות, וכו'. המכשיר היה ברשותי במשך הימים הללו ולא נעשה בו שום שימוש חריג וכמובן שלא נפל או קיבל מכה.

בתאריך 03.09.12 שלחנו את המכשיר לתיקון דרך סניף השדרה השביעית בבאג בבאר שבע. הנציג שלקח את המכשיר בדק אותו מכל כיוון, ניער אותו ואף קרא לנציג נוסף שיבדוק ואף אחד מהם לא מצא שום תקלה או נזק למכשיר.

לאחר כשבוע חזר אלי נציג מהמעבדה וטען כי מדובר בשבר פנימי. לאחר שציינו מספר פעמים שלא בוצע שום שימוש חריג במכשיר וכי הוא בשום אופן לא נפל או ניזוק, הטיעון של הנציג היה כי ייתכן והשבר נגרם ע"י לחיצה חזקה מידי על מסך הנגיעה ולכן אין אחריות יצרן על התקלה.

הנציג הוסיף והציע כפתרון הכנסת הנייד למעבדה תמורת 1500 ש"ח דמי תיקון.

לא למותר לציין כי יש בבעלותי מכשירים טכנולוגים מתקדמים עם מסך נגיעה כגון אייפד, ולכן אני שולל מכל וכל את האפשרות כי התקלה נגרמה בעקבות שימוש לא נכון שלי במכשיר.
טיפול בלתי ראוי סוג הנזק :
אבקש לתקן את המכשיר ללא כל עלות או לחילופין לבטל את העיסקה ולקבל החזר כספי מלא וזאת בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה ) התש"ע -2010. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה