פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
ארבל טל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה – 18/9/12 נקנו במיוחד לשימוש בירח הדבש רמקולים מסוג X MINI MAX בצבע בורדו בחנות באג דיוטי פרי בנתב"ג.
בהגיענו לחופשה גילנו לצערנו שהמוצר שיצא מסניף נתב"ג היה פגום (לדעתנו מדובר רק בכבל עצמו מאחר והרמקולים כל אחד לחוד עבד).
שחזרנו לארץ לאחר חודש מירח הדבש פנינו לשירות לקוחות, שם נאמר לנו לגשת לסניף הקרוב למקום מגורינו על מנת להחליף במקום את המוצר.
בתאריך ה – 19/10/12 הגענו לסניף באג בדיזנגוף סנטר בתל אביב, אחד העובדים בדק את המוצר לקח מאתנו את הפרטים והזמין לנו רמקולים חדשים חלופיים כי לא היה לו מלאי של המוצר בחנות, והבטיח לנו שתוך 3 ימים הוא יוצר עמנו קשר כדי שנגיע ונחליף את המוצר הפגום בחדש.
מאז חלפו שבועיים ולא קיבלנו שום צלצול ושום עדכון בנושא. ניסינו לצלצל לסניף מספר פעמים בשעות שונות אך לא היה מענה.
התקשרנו לפני שבוע שוב לשירות לקוחות ונאמר לנו שניתן להשאיר רק פרטים ושמישהו בדרג גבוה יותר יחזור אלינו לטפל בנושא.
מיותר לציין שגם הפעם אף אחד לא טרח לחזור אלינו.
בשירות לקוחות השארנו לאחר מכן מספר פניות נוספות (שם אחת הנציגות היה נופר).
כשפנינו שוב ושוב כל פעם מענה של נציגה אחרת, נאמר לנו שהן לא מבינות מדוע לא החליפו לנו את המוצר במקום ושזהו הנוהל.

לאחר שנואשנו מן הניסיונות הרבים ליצור קשר הגענו לסניף נוסף בנמל תל אביב ביורדי הסירה. שם מנהל החנות בכלל לא הבין מדוע נאמר לנו שמחליפים את המוצר במקום, שלא ניתן בכלל להחזיר מוצר פגום כעבור חודש ממועד הקנייה.
שוב מצאנו את עצמנו מגוללים את כל הסיפור מההתחלה. באופן מאוד לא מפתיע גם למנהל הסניף הזה לא היה מענה. כשביקשתי טלפון של מנהל שירות לקוחות או לחילופין מישהו בדרג בכיר יותר שיכול לתת תשובה קצת יותר הגיונית ממה שקיבלנו עד עתה, נאמר לנו שניתן לפנות אך ורק לשירות לקוחות גם לאחר שהסברנו לו שלא קיבלנו עד היום מענה.

נגרמה לנו עוגמת נפש רבה, בזבזנו זמן רב בניסיונות הכושלים לקבל מענה.
מעולם לא נתקלנו בשירות כה לקוי ומזלזל!
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג. שם ותפקיד:
הפניה טופלה כבר מול הלקוחה תגובה:
ניתן לסגור פניה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה