פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר לא תקין נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו טאבלט בדיוטי פרי לאחר שבוע התקלו בעיות בטעינה+לא ניתן להוריד משחקים מסויימים+ לא ניתן לשחק במשחקים קיימים לאחר פניה לחנות בגבעתיים נאמר לנו על ע"י המוכרת שהמוצר ישלח למעבדה. לאחר שבוע יצרנו קשר אנחנו והתברר שהמוצר לא נשלח למעבדה אלא נבדק בסניף בלבד. יצרנו קשר עם שירות הלק' ורק ע"י שיכנועים של נציגת השירות המוצר נשלח למעבדה לאחר שבוע וחצי בסניף.לאחר 10 ימים במעבדה יצרו איתנו קשר מהחנות לעדכן אותנו שהמכשיר לא תקין וניתן להחליפו רק במכשיר דומה בלבד למרות שהובטח לנו שאם יהיה אישור שהמכשיר לא תקין נוכל להחליפו גם למכשיר של חברה אחרת לאחר דין ודברים עם הנציגה בחנות לא ניתן להחליף למכשיר של חברה אחרת אלא לאותו מכשיר בלבד למרות שלנו כבר אין אמון במכשיר הזה ורצינו לשדרג (התשלום כמובן) למכשיר טוב יותר מתקדם יותר בחנות סגרו איתנו את השיחה בכך שזה מה שניתן לעשות ולא שום דבר אחר. לאחר פנייה לשירות הלק' וחזרה על כל הטירטורים שלנו גם בשירות נאמר לנו שרק זה מה שניתן לעשות או לחלופין להחליף למכשיר אחר אבל בהפסד של לא פחות מ 300 ש"ח (שערכו של המוצר סה"כ 750 ש"ח) יותר מ 40% מערך המכשיר חשוב לציין שלאף נציג לא היה איכפת מהזמן שעובר ואני ללא המכשיר מה שעניין אותם זה רק הנהלים ורק זה שאני צריך לקחת אותו מכשיר בדיוק. רציתי לומר שאני לא מוכן להפסיד ולו שקל אחד על כל עוגמת הנפש שנעשת לי לא כך ציפיתי מחברה כזאת גדולה ומכובדת יחס מתחת לכל ביקורת כל הנציגים רצו רק לסיים את השיחה ולהעביר את המסר שיש להם ולא לשמוע את העוגמת נפש שלי ( אני כל יום 5 שעות על 4 ילדים בבית שזה עיקר העיסוק שלם) חבל מאוד שכך חברה כ"כ גדולה מתייחסת ללקוחותיה דרך אגב לאף אחד לא היה איכפת שאמרתי להם שישאירו את המכשיר אצלם כרגע עד שהן יחליטו אחרת....


כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לסוג אחר של מכשיר של חברה אחרת בתוספת תשלום כמובן !!! פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג. שם ותפקיד:
אושר ללקוח לשדרג למוצר אחר לפי המחיר המקורי ששולם תגובה:
ניתן לסגור פנייה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה