פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זהירות !!! מוכרים בחנויות באג מחשב נייד ללא מיקרופון מובנה !!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי כתובת:
דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זהירות !!! מוכרים בחנויות באג מחשב נייד ללא מיקרופון מובנה !!!

לפני כחודשיים קניתי בדיוטי פרי מחשב נוט-בוק 10" של סמסונג, אשר נמכר במבצע במחיר של 279 דולר ואף עשיתי לו במקום הרחבת זכרון ב-19 דולר נוספים.
לאחר שהתקנתי בו סקייפ, ניסיתי לדבר אך הצד השני לא שמע אותי, וקיבלתי התראה בסקייפ שצריך להתקין כרטיס קול.
פניתי לשרות האחריות של באג ולפי הנחייתם שלחתי את המחשב למעבדה לפני קרוב לשבועיים.
רק אתמול התחילו לבדוק את המחשב, והתקשרו אלי מהמעבדה שלוש או ארבע פעמים כי לא הבינו מה התקלה, אפילו אמרו לי באחת הפעמים שמותקן במחשב כרטיס קול והוא תקין לחלוטין...
בפעם הרביעית שהתקשרו, פתאום נזכרו לומר לי שבכלל לא מותקן במחשב מיקרופון מובנה, כך שאין לו תקלה !
אני חוזר ומדגיש כי בשרות הלקוחות של באג וגם במעבדת השרות לא מודעים לכך שהם מוכרים מחשב נייד ללא מיקרופון מובנה !
איני מבין איך בשנת 2012 מייצרים ומוכרים מחשב ללא מיקרופון מובנה !
יותר מכך, איני מבין איך בחנויות באג הם לא מציינים באותיות גדולות ליד המחיר של המבצע את העובדה שלמחשב זה אין מיקרופון ???

אני רואה בכך הסתרת מידע חיוני מהלקוח שלא לומר רמאות !

אם הייתי יודע שאין למחשב מיקרופון מובנה, בפירוש לא הייתי קונה מחשב זה !

אני מתכוון לתבוע את רשת באג על הסתרת מידע חיוני, חוסר גילוי נאות ורמאות, ומבקש מכל מי שקנה את אותו המחשב מהדיוטי פרי או ברשת חנויות באג, להצטרף אלי.
כספי סוג הנזק :
החלפת המחשב למחשב נורמלי או החזרת הכסף פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג. שם ותפקיד:
ראו בבקשה את תשובתי ללקוח -
ברצוני להבהיר כי ניתן לבדוק את מפרט המחשב ואם מתאים לצרכים שלך טרם הרכישה, כמו כן,
ניתן להוסיף למחשב אוזניות ומיקרופון חיצוניים במידת הצורך.
לצערנו, לאחר שימוש במוצר לא ניתן להחזירו וזאת ע"פ מדיניות החזרת מוצרים ברשת ובהתאם לחוק.

כמו כן ארצה להוסיף כי בבדיקה שעשינו מול הדיוטי, מצוין בפירוש כי לא קיים מיקרופון במחשב, אם תהיו מעוניינים שאשלח לכם צילום המפרט כפי שמוצג אנא העבירו לי מייל כדי שאוכל להעביר לכם את התמונה.
דרך אגב עד כמה שידוע לי הלקוח התכתב במקביל עם מספר גורמים ברשת וקיבל את אותן תשובות,

תגובה:
אנו דוחים את דרישת הלקוח היות ולא בוצעה כל הטעיה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה