פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר והטעיית צרכן נושא התלונה:
וייסמן עידן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רעננים רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון נכנסתי לחנות המחשבים באג בקניון רעננים אמרתי לאיש המכירות שאני מעוניין לקנות מחשב קטן לצורכי לימודים פייסבוק איימייל וסקייפ איש המכירות שהוא גם סגן מנהל החנות נתן לי מחשב סמסונג כשהגעתי הביתה הדלקתי את המחשב וראיתי שהמחשב איטי מאוד חזרתי לחנות ובקשתי להחליפו למחשב טוב יותר שיותר יתאים לדרישות שלי מנהל הסניף אמר שכיוון שהמחשב נדלק הוא נחשב משומש ולא ניתן להחזירו למרות שאיש המכירות הדליק את המחשב ועשה בדיוק את אותו שימוש במחשב שקניתי לפני ששילמתי עליו בזאת אני קורא לכם להשתתף בחרם צרכני שאני מתחיל כנגד החברה וכנגד חברות נוספות שזאת המדיניות שלם ומקווה שהסטטוס הזה יגיע אפילו עד הכנסת ואולי יחוקקו חוק בנושא כי במצב הקיים הצרכן הישראלי נרמס ואין לו מענה על מול החברות הגדולות
מוצר שלא עונה לדרישות שלי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות "באג" שם ותפקיד:
שלום רב,
בדקתי את הנושא מול מנהל החנות והעובד שביצע את המכירה.
לטענתם הלקוחה נכנסה לחנות ראתה את המחשב ושאלה למחירו, לאחר שנאמר לה מחיר המחשב ביקשה לרכוש אותו.
כמו כן נשאלה הלקוחה ע"י העובד לאיזה צרכים השיבה אינטרנט ולימודים.
לאחר מספר ימים הגיע הלקוח אני מדגיש לא הלקוחה!! ואמר שהטעו אותו וטען כי הוא רכש את המחשב למרות שבפועל לא הוא רכש את המחשב,
הסבירו ללקוח שלא ניתן להחזיר את המחשב היות ובוצע בו שימוש והוסבר ללקוחה שרכשה את המחשב לגבי המפרט ויכולותיו.
תגובה:
אין אפשרות להחזיר את המחשב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה