פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית טלפון סוללרי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
זיבוטינסקי 44 אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב! קניתי מכשיר טלפון לאשתי מסוג אקסטרימר ב תאריך 05.02 ויום למחרת בעמצה יום אישתי לא הצליחה להוצי שום שיחות כי ה טלפון התכבע ו לא הייה ניתן להפעיל אותו. חזרתי לאחר עבודה ולקחתי את המכשיר בחזרה לחנות אבל החנות הייתה סגורה באתי ביום שישי ועמרו לי שתשובה אקבל ביום ראשון ביקשתי להחזיר מכשיר ולקנות טלפון יותר יקר אבל הם לא הסכימו ושלחו אותו למעבדה לבדיקה. כרגע אשתי בלי מכשיר טלפון ואני לא מוכן לחקות 7 ימי עבודה וזה לא בסדר כי טלפון הייה לא תקין. איך אפשר להזר בכם
החזרת מכשיר וזיכוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערי לאחר פתיחה ושימוש במוצר, לא ניתן להחזירו ללא בדיקת מעבדה
תגובה:
אם המוצר יימצא תקול מבחינת חומרה, נוכל לאשר את ביטול העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה