מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שישי 15 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
עפולה, קניון העמקים |
כתובת: |
עפולה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-12.02.13 רכשתי טלפון סלולארי Xtreamer Mobile Aiki 5 כמתנת בת מצווה לבת שלי שיום הולדתה ב-21.02. דאגתי לקנות מכשיר מראש כי במהלך חודשים אחרונים כשבדקתי, היה חסר במלאי.
טלפון נפתח ע"י המוכר בחנות ולאחר מספר נסיונות, גם נדלק. לאחר מכן, שוב נארז בקופסתו המקורית וחיכה בבית עד ל-20.02. בערב לפני יום הולדת, פתחתי את הקופסה במטרה להכין טלפון לשימוש מחר: להכניס סים ולהטעין. הוא נדלק לאחר 20 דק' של ניסיונות להדליק אותו! ולמחרת ברגע שבערב הבת שלי הכניסה אותו לטעינה, יום אחרי זה (22.02) בבוקר הוא לא נדלק בכלל! לקחתי אותו לחנות עם בקשה להחליף. להפתעתי הגדולה, התשובה היחידה שקיבלתי בחנות: חייבים לשלוח אותו למעבדה על מנת לודא שלא מדובר בתקלה שנגרמה ע"י הלקוח. והטלפון נלקח ל-10 ימים עבודה פלוס/מינוס! אני לא מבינה את זה! דבר ראשון, המוכר לא שם לב שטלפון לא נדלק לו מייד אלה רק אחרי מספר נסיונות???!!! דבר שני, מביאים טלפון לחנות יום לאחר תחילת השימוש שהוא לא נדלק ולוקחים לנו אותו במקום להחליף במקום! קודם כל, אני רוצה לדבר על העוגמת הנפש של הבת שלי שחיכתה לטלפון הזה חודשים ועכשיו נאלצת לחכות לו שוב לא ברור בדיוק כמה זמן! שנית, חיפשתי באינטרנט על זכויות הצרכן בקשר למוצר פגום ומצאתי ש"במידה והלקוח מבקש להחזיר מוצר בשל היותו פגום, לא חלה מדיונות החזרת מוצרים והלקוח יכול להחזיר את המוצר ללא תנאי." מה רק אני מכירה את החוק?!
מבקשת עזרה בהחלפת מוצר במוצר חדש באופן מיידי!
|
החלפת מוצר במוצר חדש באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|