|
|
|
|
|
|
סירוב לסייע במספר סיריאלי של משחק שנקנה ברשת באג |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב: רכשתי לבני משחק מחשב מהוצאת הד ארצי. כאשר בני פתח את האריזה וניסה לגרד את המספר הסיריאלי חלקו נמחק במהלך הגירוד, פניתי מס' פעמים לבאג ולהד ארצי על מנת שסייעו לי בשחזור המספר הסיריאלי אך אף אחת מהחברות לא סייעה או נתנה פתרון כלשהוא, אין מה לעשות עם המשחק ללא המספר הסיריאלי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג |
שם ותפקיד: |
עליכם להעביר את התלונה להד ארצי ולא אל באג.
|
תגובה: |
לא טיפול של באג |
פתרון: |
|
|
|