פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טאבלט ארקוס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2011 רכשתי טאבלט ארקוס 10 בסניף הרשת בקניון חיפה.
המכשיר התחמם יתר על המידה והוחלף (תוך חודש) לחדש. מאז המכשיר היה נתקע בתדירות גבוהה מאוד בשימוש עימו. במהלך התקופה נשלח על פי המלצת צוות הסניף לתיקון במעבדה (חודש יולי 2012) והוחזר מתוקן.
לפני כשבוע המכשיר שבק חיים באמצע השימוש בו.
כספי סוג הנזק :
הרחבת תקופת האחריות ותיקון התקלה במסגרתה מכיוון שהמכשיר היה בתיקון מספר שבועות במצטבר ומכיוון שהיה נתקע בשימוש איתו פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
למיטב הבנתי המוצר אינו במסגרת האחריות שנה. תגובה:
הלקוח יוכל לשלוח לבדיקת מעבדת השירות דרך סניפי הרשת.
דמי בדיקה ומשלוח למוצר שאינו באחריות הינם 90 ש"ח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה