פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה בטיפול במכשיר שנקנה והתקלקל אחרי חודש בלבד! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר בחודש מרץ 2013 בחנות של באג לאחר כחודש ימים בלבד המכשיר לא נדלק כלל. ניגשנו לסניף אמרו שיישלחו למעבדה. שלחו. המכשיר נשלח בתאירך 28/03/13 והוחזר בתאריך 22/04/13 לאחר כמעט חודש ימים. קיבלנו את המכשיר בבוקר ללא שהראו לנו שהוא פועל ואמרו שהחליפו סוללה. ניגשנו לבית ניסינו להדליק לא נדלק כלל. התקשרנו מספר פעמים לחנות וביקשו מאיתנו להטעין מס' שעות ולאחר מכן לנסות מטען אחר ולאחר מכן להטעין עד הבוקר. בבוקר גילינו שאין חדש והמכשיר לא נטען ניגשנו לחנות וביקשו להשאירו שם להטענה עד הערב השארנו את המכשיר וחזרנו בערב לאחר שהתקשרו ואמרו שהמכשיר לא נדלק ושנגיע לקבל מכשיר חדש. הגענו וגילינו שהוחלפה סוללה והמכשיר נדלק ונכבה לסירוגין. שוב טענו שצריך לשלוח למעבדה לעוד שבועיים ימים. סירבתי וביקשתי מכשיר חדש או חלופי. כמובן סירבו. כאשר התעקשתי טענו שיש למכשיר נזק פיזי שנגרם על ידינו. שקר וכזב. הרי המכשיר היה אצלם חודש ואנו רק הטענו אותו ביום שהגיע איך נזק פיזי. כמובן שאנו ללא מכשיר והתשלומים עבורו ממשיכים לרדת.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה הייתה אמורה להגיע לסניף ולהחליף את המוצר במידה ולא עובד,
לאחר שאספה את המוצר הגיעה יום למחרת, אולם בסניף זיהו כי קיים נזק בחיבור הטעינה.
כמובן שלא יכלו להחליף ללקוחה את המוצר והנחו אותה בתיאום מולי להעביר לבדיקה נוספת כדי לשלול נזק פיזי.
תגובה:
נמתין לתשובת מעבדת השירות ונעדכן את הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה