|
|
|
|
|
|
הטעייה בנוגע למשקפי Gunnar וסירוב להחליף את המוצר |
נושא התלונה: |
יום שישי 31 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
אירפורט סיטי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך האמור הגעתי לסניף באג וביקשתי למדוד משקפיים לעבודה עם המחשב של חברת GUNNAR. נאמר לי שכל האריזות סגורות ושאין אפשרות למדוד את הדגמים שבהם הייתי מעוניין. כשאלתי אם בסניפים אחרים ניתן למדוד נעניתי בשלילה. בלית ברירה וכשהבנתי שאם אני מעוניין במוצר אאלץ לקחת את הסיכון, רכשתי אותו. לאחר מספר נסיונות שימוש הבנתי שהמוצר לא נוח, גורם לי לכאב ראש וחוסר מיקוד (המסגרת בטווח הראייה).
מבירור שעשיתי לאחר הקניה מול שירות המכירה ובאינטרנט הבנתי שניתן למדוד את המשקפיים בסניפים מסוימים. בשירות המכירה הפנו אותי לשני סניפים שבהם נאמר לי שאכן אוכל להגיע ולמדוד את המשקפיים.
פניתי לשירות הלקוחות של החברה והם בחרו להתעלם מטענותיי שהוטעיתי ושנמסר לי מידע שגוי אודות כך שבסניפים אחרים ניתן למדוד. הם רק לחזור על כך שנעשה במוצר שימוש ושהם לא מוכנים להחליף או לזכות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר לדגם אחר אותו אוכל למדוד או זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנא העבירו צילום חשבונית רכישה כדי שאוכל לבדוק מול הסניף הרלוונטי את הפרטים ולהמשיך טיפול. |
תגובה: |
ממתין לצילום חשבונית |
פתרון: |
|
|
|