פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרך הטיפול של באג בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.3.06 נכנסתי לחנות באג בדיזנגוף סנטר בכדי לרכוש נגן MP3 . ידעתי בדיוק מה הדרישות שלי מהנגן והצגתי אותן בפני המוכר. המוכר מיהר להמליץ לי על נגן מסוג סאן דיסק סנסה 2 גיגה במחיר של 900 ש"ח ( באתרי המכירות באינטרנט המחיר הוא 649 ש"ח). שאלתי את המוכר האם המכשיר מסוגל לעשות תיקיות לבחירתי והוא השיב "כמובן. כל מכשיר יודע היום לעשות תיקיות כאלו".
שבתי הבייתה והמכשיר לא מסוגל לעשות תיקיות. נתקעתי עם גוש של 900 שירים שאם ברצוני להגיע לשיר מסויים עלי לעשות 450 לחיצות(!!!!!) על המתג.
התקשרתי לבאג מחשבים. הם טענו שאני לא יודע לקרוא את ההוראות והמכשיר כן יודע לעשות תיקיות. במקביל שלחתי מייל לסאן דיסק העולמית ולשלוחה בישראל לשאול כיצד עושים תיקיות. 2 נציגי סאן דיסק הודיעו חגיגית כי אין אפשרות כזו. באג ידעו מה שהיצרן לא יודע לעשות והתעקשו שאגיע לחנות ויראו לי כיצד. הגעתי לחנות. במשך 3 שעות ישבתי שם לראות ניסיונות כושלים ליצירת תיקיה. לבסוף הובטח לי שמחר בבוקר יתקשר אלי הממוחה של באג ויפתור לי את הבעיה בשניה. הוא לא התקשר יום אחרי. גם לא שבוע אחרי.בניסיונותי הרבים לפנות למחלקת התמיכה של באג תמיד היה קו "עסוק" ולמרות שהשארתי מספר רב של הודעות אף אחד לא שב אלי. שבתי לחנות בשנית. שוב ניסו במשך שעות ליצור תיקיות. שוב הוטח לי שהמומחה יתקשר. שוב לא התקשר. שוב שבתי לחנות, הפעם מנהל החנות ( זיו) השתמש בטונים צורמים על מנת לסלק אותי מהחנות כי "הוא לא תומך- הוא מכירות. אם יש לך בעיה- לך לתמיכה".
שוב לא חזרו מהתמיכה, שוב שבתי לבאג. הפעם החליטו לקחת את המכשיר לשבוע וחצי למעבדה וליצור בו תיקיות. הם טענו שאין להם מכשיר כזה בתמיכה אז תריך לקחת את שלי פיזית. לאחר שבוע וחצי הגעתי שוב לחנות והובטח לי שהפעם המכשיר יעשה תיקיות. הוא כמובן לא יצר אף תיקיה, עובדה שלא הפריעה להם להשאיר אותי בחנות עוד כשעתיים לצפות בעוד מוכרים מנסים ליצור את מה שהיצרן טוען שאי אפשר ליצור. כשדרשתי את כספי הובהר לי שאני יכול לשכוח מיזה. כשדרשתי פיצוי הולם על כל החודש האחרון בו "עבדתי" עבור המכשיר כ 20 שעות קיבלתי פיצוי מגוחך על פחות ממאה שקלים וגם הוא רק בתנאי שארכוש מוצר אחר יקר יותר ואוסיף כסף.

במילה אחת- ביזיון. חודש שלם טירטרו אותי בטענה שהם יודעים לעשות תיקיות, 4 ימי עבודה איבדתי ובתמורה הם מוכנים להוריד פחות ממאה שקלים בתנאי שאבזבז עוד מכספי.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה