פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אייפד אשר נרכש עם פגם ורק בפעם הרביעית שנשלח לתיקון (בסיום האחריות) - נמצאה התקלה עלייה אני מחוייב לשלם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
האייפד שבנדון נרכש בתאריך 25.12.2011.
לצערנו יש בעיה אקוטית באייפד זה של ריצוד מסך, הווה אומר שלעיתים האייפד מעצמו כותב אותיות, עובר מסכים וכו'. התופעה באה והולכת ואיננה לא רציפה .לעיתים על ידי הפעלה מחדש הבעיה נפתרת לזמן מה ולעיתים גם זה לא עוזר ולא ניתן לחזות מראש מתי תחזור הבעיה.
ולכן החלטנו לקחת את המכשיר לתיקון.
ברצוננו להוסיף ולציין שהמכשיר היה במעבדה מספר פעמים וכל פעם נאמר שהבעיה תוקנה על ידי פירמוט ועדכון גרסה אך לא כך הדבר!!!
בכל פעם שניגשנו לסניף באג בכדי לשים את המכשיר בתיקון היחס היה מזלזל, נאמר כי מכשיר שרוט, המכשיר פגום , הרבה פעמים היה קשה לאנשי החנות למצוא את הסריאלי של האייפד ואת ההיסטוריה שלו, מתי נרכש וכו'. וההרגשה הייתה של יחס ומזלזל ושרות פוגעני.
בכל פעם שהמכשיר חזר מתיקון הבעיה נתפרה לפרק זמן מינימלי (לעיתים הריצוד יכול לא להופיע חודש, לעיתים להופיע למעט זמן ושוב להיעלם) ושוב הריצוד.ברור שזה ממש לא לעניין לשחק עם אייפד מרצד, לשוטט באינטרנט והמסכים נפתחים ללא הכרה וכו'.ולכן המעטנו בשימוש בו.
בפעם השניה שהמכשיר נשלח לתיקון הוא עבר למומחה שדיבר אתנו טלפונית והסביר שמצא את הבעיה ומעתה הכול יסתדר- שוב טעות!
בפעם האחרונה שהמכשיר נשלח לתיקון הודענו מראש שיש בעיה ופירמוט לא עוזר ולכן המכשיר נשלח לטיפול של אנשי המעבדה המקצועיים ביותר ועוד התקשרו אלינו מהמעבדה והסברנו להם שישימו לב שלא נצטרך להחזיר שוב את המכשיר לתיקון כי האחריות תפוג בקרוב.
נציגים מטעמם אמר לנו בפרוש כי גם אם חס וחלילה הבעיה תחזור לא תהיה שום בעיה להכניסו לתיקון שוב כי זו אחריות של התיקון, אף אחד לא טרח לציין פרק זמן או כל דבר אחר לגבי תום האחריות.
באפריל (2013) שוב הכנסנו את האייפד לתיקון.ולאחר בדיקה במעבדה התקשרו אלינו להגיד שהמכשיר לא באחריות ויש להחליף דיגיטייזר בעלות של כ 800 שח!!!
מיותר להגיד כי הופתענו מאוד וכמובן כעסנו מאוד והמסקנה שלנו היא או שאנשי המעבדה לא מקצועיים שלא עלו על הבעיה או שלמעשה הם חיכו לתום תקופה האחריות ואז נאמר על החלפת הדיגיטייזר בעלות גבוהה מאוד.
אנחנו לא צריכים לשלם על חוסר מקצועיות או לחילופין תחמנות של באג.
לאחר העברת הטיפול למכ"ל באג, הוסכם כי נשלם 600 ש" בלבד על התיקון (פשוט מיאוש),
לאחר שהמכשיר נשלח לתיקון, חזרו אלינו עם טענה שיש עוד בעיה ועלות התיקון – 2,400 ₪ ?!?!?!?
ממש לקנות חדש.....

ברצוננו להוסיף כי ברשותנו אייפד נוסף בנרכש באיי-דיגיטל שהיה בתיקון עם בעיה שונה, שטופלה מקצועי, איכותי ולשביעות רצוננו.
לסיכום: המכשיר היה ארבע פעמים בתיקון וכל הפעמים עם בדיוק אותה הבעיה. כעט עלינו לשלם על תיקון בעלות IPAD חדש וזאת על תקלה שזוהתה (ע"י הלקוח) ולא טופלה ע"י באג.
טכני, כספי, עגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחות אכן פנו אלינו והציגו את הבעיה, הצענו להם להעביר את המוצר לבדיקת מעבדת השירות לאבחנה ראשונית, לאחר אבחון ראשוני ע"י טכנאי, טרם פתיחת המוצר, הוערך כי הבעיה היא בדיגיטייזר, הערכה זו אינה סופית מאחר ומדובר בהערכה ראשונית לצורך עדכון הלקוחות ומתן הצעת מחיר כדי לבצע תיאום ציפיות מול הלקוח, כמו כן נאמר שהאבחנה אינה סופית.
לאחר דין ודברים ובאישור המנכ"ל אושר ללקוחות לשלם 600 ש"ח במקום 800 ש"ח והלקוחות נתנו את הסכמתם.
לאחר הסכמה עקרונית של הלקוחות לתיקון המוצר בוצע אבחון מקיף תוך פתיחת המוצר ונמצא כי הבעיה אינה בדיגיטייזר אלא בלוח האם של המוצר שעלותו 2000 ש"ח ולא 2400 כפי שהלקוחות טוענים כמו כן נאמר ללקוחות כי אנו מוכנים, לפנים משורת הדין, תורת עלות התיקון להחליף להם לאייפד 3 הכולל 3G אולם הלקוחות סרבו.
המוצר אינו באחריות והלקוחות לא מעוניינים בתיקון המוצר במחיר זה,
לצערנו ללא הסדרת התשלום, לא נוכל לתקן להחליף לשדרג את המוצר
תגובה:
ראו בבקשה מכתב מטה שהשבנו ללקוחות,
תשובתנו עומדת בעינה.

אלון וגליה שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך,
חשוב לי להבהיר כי במעבדת השירות מבוצע אבחון ראשוני למוצר שאינו במסגרת האחריות וניתנת הערכת מחיר לתיקון,
לאחר פתיחת המוצר אם מתגלות תופעות תקלות כאלו או אחרות, אנו מעדכנים את הלקוחות.
לצערי התקלה שאובחנה בתחילה מסך לא תקין, התבררה כלא נכונה ולאחר בדיקה מעמיקה, לאחר שהמוצר נפתח, הטכנאי הבודק מצא שהמסך תקין
והבעיה היא שלוח האם של המוצר תקול.
עלות החלפת לוח למוצר הינה 2000 ₪.
לפנים משורת הדין, אם תהיו מעוניינים לשלם עבור תיקון המוצר, תוכלו לקבל בעלות התיקון אייפד חדש ipad3 64gb 3g וכן אחריות חדשה למשך שנה עבור המוצר החדש.
אנא השיבו לי בבקשה אם תהיו מעוניינים בהצעתנו או לחלופין, להחזיר את המוצר התקול שאינו באחריות לסניף ממנו נשלח.
תודה והמשך שבוע טוב.


בברכה
אייל גואטה מנהל שירות לקוחות www.Bug.co.il באג מולטיסיסטם
[email protected] טל' 1-700-707-202 פקס 04-6889222
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה