פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב חדש שאינו פועל בצורה תקינה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבא הלל 301 ר"ג כתובת:
קניון איילון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב HP TOUCH SMART 520 PC עם וינדוס 7. אחרי הקנייה שאלו אותי אם אני רוצה את הוינדוס באנגלית או בעברית. אמרתי בעברית שכן אין לי מה לעשות עם אנגלית. שמו לי עברית והתחילו בעיות של התחממות המאוורר נפילות, ואטיות מוגזמת פניתי לחברת HP ושם אמרו לי שמחשב זה פועל אך ורק באנגלית ומי ששם לי תכנה בעברית עבר על החוק. פניתי גם לחברה ואמרו לי להתקין וינדוס 8 ואז אפשר להעביר לעברית. גם זה לא עזר. ב- HP אמרו שהמחשב הזה לא מקבל בצורה טובה את וינדוס 8. עכשיו אני תקועה עם מחשב "דפוק" חדש ששילמתי עליו כ -6000 ₪. במשך שנה שלמה ניסו לעזור לי גם מחברת מיקרוסופט וגם מ - HP אך ללא הועיל. בחברת "באג" מכחישים ששמו לי וינדוס 7 בעברית.
תודה

דניה סגל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מחשב פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערי איני מכיר את הפנייה אולם אני מבין שהמחשב נרכש לפני כשנה.
למיטב הבנתי בהפעלה הראשונית של המחשב שנרכש בארץ יש אפשרות לבחור את שפת הממשק - הווינדוס מגיע מותקן על המחשב ומבצעים רק את ההפעלה הראשונית.
תגובה:
לצערי לא אוכל לבדוק הטעיה ומה נעשה לפני כשנה, עם המחשב מגיעה מערכת הפעלה למוצר וכן מדבקת הוינדוס.
בכל נושא של תמיכה או התקנה מחדש על הלקוחה לפנות ליבואנית וספקית השירות, חברת HP בטלפון - 1700-50-30-48
תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה