פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחלפת מוצר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי באפריל אוזניות עם מיקרופון בחברת באג. מספר חשבונית 552006181. זה היה ב21.4.13. כעבור זמן קצר האוזניות התקלקלו .לאחר חזרתי מחו"ל לפני כ10 ימים מניגשתי לבאג והחליפו לי את האוזניות . שלפו אוזניות חדשות מאריזתן ואת אלו שלי הכניסו לאותה האריזה .מספר ימים לאחר מכן התקלקלו האוזניות שוב. ניגשתי לחנות שוב כשהפעם אני רוצה להחליף לאוזניות ממותג אחר כמובן. בחנות נמסר לי שניתן להחליף רק לאותן אוזניות שוב וכמובן שסירבתי. אמרתי שאני מוכן לשלם עוד כסף אך להחליף ואף נקבתי בדגם המבוקש שראיתי בקטלוג -AKG אשר נמצאים כרגע במבצע ב140 שח .
מאד התפלאתי כשבחנות נמסר לי שהם לא יכולים להחליף מוצרים של מייקרוסופט (האוזניות של מייקרוסופט) וגם זאת רק אם אביא את האריזה המקורית. זה הזמן להיזכר בשני דברים: 1. לקחו ממני את האריזה כבר בשעת ההחלפה בחנות. 2) האריזה בכל מקרה היא מן פלסטיק-צלופן שצמוד למוצר מסוג האריזות שצריך לחתוך עם מספריים ..
לא מקובל עלי שמוצר שקניתי בבאג עם חשבונית של באג לא יכול להיות מוחלף במוצר אחר של החנות כי הוא של מייקרוסופט.
מכיוון שלא הסכמתי להחליף את האוזניות שוב נאלצתי לקחת אותן הביתה ועכישו אין לי אוזניות תקינות (אך הכסף שלי אצלם) אני מבקש את עזרת האתר ומבקש להחליף את האוזניות האלה בדגם האחר שאגב ננמצא עכישו במבצע ואני מקווה שלא יגידו לי שהוא כבר פג גם אם יסכימו להחלפה.. האריזה המקורית אותה הם מבקשים נמצאת כאמור אצלם . איתה עטפו את האוזניות שהחזרתי בעת ההחזרה הראשונה .
תודה על העזרה, ירון
כספי סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
האחריות הנה למוצר עצמו.
האזניות הוחלפו ללקוח במסגרת האחריות היות ולא היו תקינות,
לאחר מכן לטענת הלקוח האזניות שוב לא היו תקינות והלקוח ביקש להחליף לאזניות אחרות ולא לאותו דגם, לצערנו לא ניתן להחליף לדגם אחר היות ואנו צריכים את אריזת המוצר כדי לאפשר זאת וגם זאת לפנים משורת הדין.
גם בפעם הראשונה הוחלפו האזניות אחד תמורת אחד והאריזה נשארה ברשותנו היות ודרישת היצרן במסגרת תחום הפעילות שלנו מולו היא להחליף לאותו מוצר ולהחזיר את התקול באריזה מקורית.
תגובה:
הלקוח יכול להעביר את האזניות לבדיקה ואם הן לא תקינות הן יוחלפו לו בשנית לאותו דגם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה