פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בבחירת מוצר והחזרתו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך חברון 48 כתובת:
באג השדרה השביעית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול הגעתי לבאג עם דגם מחשב אותו רציתי לרכוש, בעקבות המלצת איש מחשבים.
בחנות הובהר לי שהמחשב אינו קיים במלאי, אך בדקו איתי מחשבים נוספים שיעמדו בדרישות התוכנות שאיתם אשתי תעבוד.
לאחר שאכן איתרו לי מחשב שגם הוא לא היה בחנות אך היה בסניף אחר, אמרו לי שצריך לבצע "אקטיבציה" וממש המליצו שיבצעו לו "אקטיבציה" עוד לפני שאאסוף אותו על מנת "לחסוך בזמן" (15 דקות) הסכמתי לכך.
היום בבוקר דיברתי עם איש המחשבים והוא הסביר לי שמכרו לי מחשב מהדור הישן (ניקוי מדפים) .
התקשרתי לשירות הלקוחות של באג וביקשתי להחליף את המוצר, פחות מ עשרים שעות מקנייה.
השאלה הראשונה הייתה האם המוצר נפתח השבתי שכן בעת ביצוע האקטיבציה בלעדי,
תגובתה היתה שאם כן לא ניתן להחזיר את המוצר.
אמרתי לה שצוות החנות ממש דחף אותי לבצע אקטיבציה ולא התריע בפני שזה ינעל בפני את האפשרות להחלפת המוצר.
הרגשתי שאכן ניסו לנקות מדפים וניצלו את חוסר הבנתי בתחום תוך חסימת האפשרות להחזרת המוצר.
תודה ויום טוב
רון
כספי סוג הנזק :
החזרת מוצר פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
מבדיקתי מול מנהל הסניף שהיה נוכח בעת הרכישה אכן לא היה המחשב שהלקוח בקש לרכוש בתחילה, יחד עם זאת הוצע ללקוח מחשב אחר תוך הסבר לגבי מפרט המחשב כל זאת בשקיפות מלאה מול הלקוח, מצ"ב קישור למפרט אותו הלקוח רכש - httpswww.bug.co.ilprodtxt.aspid14651
מדובר על מחשב בעל מפרט חזק מאוד.
חשוב לי להבהיר כי אף אחד לא "דחף" את הלקוח לבצע את הרכישה או את ביצוע האקטיבציה הפעלה ראשונית וכל זאת בוצע תוך כדי בירור צרכים והתייעצות עם הלקוח.
ממש לא מדובר על "ניקוי מדפים" כפי שמוצג ע"י הלקוח.
תגובה:
לצערנו לא ניתן להחזיר את המחשב לאחר שהופעל ובוצע בו שימוש בהתאם למדיניות החזרת מוצרים ברשת במסגרת החוק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה