פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאי אחריות שלא הוסברו כלל בשעת הרכישה נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב עזריאלי כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29-6-2011 רכשתי מחנות באג עזריאלי אוזניות של חברת סקאל קנדי במחיר 149 שקלים.
לאחרונה האוזניות לא משמיעות מילים אלא רק קולות.
ביום שישי האחרון נכנסתי לחנות של באג על מנת לשלוח את האוזניות לתיקון או לקבל אוזניות חלופיות ונאמר לי שהאחריות היא לשנה בלבד ע״י חברת באג ולא אחריות לכל החיים כפי שנאמר לי במעמד הרכישה בחנות.
היום 18-8-2013 התקשרתי לשירות הלקוחות של באג ונתקלתי באטימות שאי אפשר לתאר,נאמר לי שאין לו דרך לבדוק מה נאמר בעת הרכישה,והסברתי לו מספר פעמים שבלעדיי האחריות לכל החיים לא הייתי רוכש את האוזניות האלו.
נאמר לי שאם אבחר אוכל לרכוש שוב אוזניות חדשות מסוימות בהנחה..
אני לא מעוניין באוזניות מהדגם שהציעו לי וגם לא מוכן לשלם עוד על אוזניות חדשות,אני רוצה לקבל זיכוי על האוזניות שקניתי ופיצוי על עוגמת הנפש והאטימות הבלתי נתפסת,אני לקוח שמוכן לשלם עוד על מוצר שאני יודע שיש חברה עם גב מאחוריו,וחשבתי שגם חברת באג כך,זו לא פעם ראשונה לא שניה ולא שלישית שאני רוכש מחברת באג,אך זו הפעם הראשונה שניגשתי לחנות עם מוצר תקול ונתקלתי בכזה חוסר אחריות מצדם.
אני מבקש פיצוי לרכישת אוזניות לדגם שאני אבחר ולא על דגמים שמציעים לי כמו שהיה לי החופש לבחור את הדגם הקודם לפני הרכישה כך מגיע לי גם עכשיו לבחור דגם שאחפוץ בו כמו כל אדם.
בנוסף גם עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או זיכוי לרכישת אוזניות בדגם שאני אבחר. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
למוצר שנת אחריות אחת, אנו לא מספקים אחריות לכל החיים על המוצר.
תגובה:
אם הלקוח מעוניין לרכוש אוזניות אחרות, יכול לפנות אלינו בצורה מסודרת דרך האימייל של מוקש השירות - [email protected] ויציין את פנייתו.
בנוסף לכך יוכל לציין את הדגם אותו מעוניין לרכוש ובהחלט נשמח לבחון הנחה עבורו במידת האפשר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה