פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר פגום ואי החלפתו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי עדינה **********.
אני רכשתי ביום שלישי החארון, 10.9.2013 מכישר ראוטר מחברת באג מחשבים. הראוטר הוא של חברת Dlink.
כאשר נייסתי להתקין אותו לחברו לשימוש באינטרנט התברר כי אין זה אפשרי.
התקשרתי, דבר שלקח שעות לחברת Dlink שהיא המוצר שקניתי שאמרו לי שלא אמרו לי בחנות שהמוצר לא מתאים לתשתית של בזק.הם שלחו לי תוכנה לתקן זאת.
לאחר יום יומיים נוספים, התברר שהחוסר חיבור לאינטרנט נובע מכך שההגדרות במוצר כל הזמן מתאפסות, שוב לאחר מספר שעות תפסתי את חברת Dlink שאמרו לי שהם רק בודקים זאת במעבדה שלהם.
אני לא חושבת שאני בתור לקוח של מוצר חדש צריכה להתעסק עם המעבדה של החברה של המוצר הפגום.
ביקשתי המחברה להחליף לי את המוצר למוצר תקין.
נעניתי בשלילה.
אני לא מבינה מדוע אני בתור לקוחה לא יכולה לקבל מוצר תקין?? ולמה אני צריכה לרדוף אחרי מעבדות???
אני ממש מתוסכלת ככבר!
אני גרה מחוץ לירושלים וכל נסיעה כזו היא קשה!
עדינה
החלפת המוצר לאלתר! פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערי איננו תומכים במוצרי די לינק אלא ספק השירות.
איני יודע מה בדיוק בוצע מול הלקוחה טלפונית.
אם לטענת הלקוחה המוצר פגום היא תוכל לפנות לחברת די לינק ולקבל שירות.
תגובה:
בכל אופן אעביר את פרטיה לספקית השירות כדי שיצרו אתה שוב קשר וינסו לסייע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה